کد خبر : 1710306 | 05 مهر 1399 ساعت 21:59 | 17.4K بازدید | 1 دیدگاه

وست بروم۳- ۳چلسی؛ کامبک بعد از یک نیمه فاجعه بار

چلسی در یک بازی بسیار جذاب و پر فراز و نشیب با نتیجه 3-3 برابر وست برومویچ به تساوی رسید.

وست بروم۳- ۳چلسی؛ کامبک بعد از یک نیمه فاجعه بار

به گزارش ورزش سه چلسی بعد از شکست هفته گذشته مقابل مدافع عنوان قهرمانی یعنی لیورپول، امروز در چهارچوب رقابت های هفته سوم لیگ برتر انگلیس رودروی وست برومویچ قرار گرفت.

 

برخلاف انتظار این وست بروم بود که کار را بهتر آغاز کرد و در همان لحظات ابتدایی به گل دست یافت. در دقیقه 4 بازی حرکت کالوم رابینسون روی حرکتی از جناح چپ و با یک شوت دقیق دروازه ویلی کابایرو را باز کرد.

 

 

1530856

 

 

چلسی  در دقیقه 10 بازی روی شوت محکم کای هاورتز از پشت محوطه جریمه به یک موقعیت دست یافت که ضربه این بازیکن توسط دروازه بان حریف دور شد. چند لحظه بعد از این موقعیت این تامی آبراهام بود که یک فرصت بسیار جدی را از دست داد و توپ را در دهانه دروازه به بیرون زد.

 

در دقیقه 15 میسون مونت حرکتی را از جناح راست انجام داد و توپ را به دهانه دروازه ارسال کرد اما ضربه تیمو ورنر با بدشانسی به تیرک دروازه برخورد کرد و راهی اوت شد.

 

در کمال ناباوری وست برومویچ در دقیقه 25 گل دوم را هم وارد دروازه چلسی کرد. اشتباه عجیب و غریب و باور نکردنی تیاگو سیلوا کالوم رابینسون را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن موفق شد به راحتی گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند.

 

 

1530835

 

 

فاجعه خط دفاع چلسی در بازی امشب اما تمامی نداشت و این تیم چند دقیقه بعد از دریافت گل دوم، دروازه خود را برای بار سوم نیز باز شده دید. ارسال کرنر بازیکنان میزبان بعد از یک کش و قوس در دهانه دروازه با ضربه تمام کننده کایل بارتلی همراه بود تا گل سوم وست بروم هم به ثمر برسد.

 

در ادامه نیمه اول نیز حملات چلسی کاملاً بی ثمر بود و دو تیم با نتیجه عجیب و غریب 3-0 به سود وست بروم راهی رختکن شدند.

 

 

1530879

 

 

چلسی نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 55 گل اول را وارد دروازه وست بروم کرد. میسون مونت با یک شوت از راه دور به شکلی فوق العاده گل اول آبی های لندن را به ثبت رساند.

 

 

1530873

 

 

در دقیقه 70 بازی گل دوم چلسی وارد دروازه وست برومویچ شد. کالوم هادسون اودوی بعد از یک همکاری فوق العاده با کای هاورتز شوت دقیقی را روانه دروازه کرد و گل دوم آبی های لندن را به شکلی زیبا به ثمر رساند.

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد چلسی موفق شد گل تساوی بخش را توسط تامی آبراهام به ثمر برساند. ستاره انگلیسی بعد از یک کش و قوس در محوطه جریمه دروازه خالی را باز کرد و کار را به تساوی کشاند تا بازی با نتیجه 3-3 پایان یابد و کامبک شاگردان فرانک لمپارد تکمیل شود.

 

 

1530877

دیدگاه‌ها