کد خبر : 1710349 | 05 مهر 1399 ساعت 23:38 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

تامی آبراهام: صحبت‌های لمپارد باعث شد برگردیم

تامی آبراهام، مهاجم چلسی، فاش کرد که صحبت های فرانک لمپارد در رختکن باعث شد این تیم در نیمه دوم دیدار مقابل وست بروم، 3 گل عقب افتادگی را جبران کند.

تامی آبراهام: صحبت‌های لمپارد باعث شد برگردیم

به گزارش "ورزش سه"، آبی‌ها که امشب میهمان وست بروم بودند، در نیمه اول 3 گل دریافت کردند اما گل های میسون ماونت، کالوم هادسون اودوی و تامی آبراهام باعث شد تا این تیم کار را به تساوی بکشد. اکنون تامی آبراهام فاش کرد که صحبت های لمپارد در بازگشت این تیم در نیمه دوم موثر بود.

او به اسکای گفت:" فکر می کنم بعد از اینکه چند موقعیت اول مان تبدیل به گل نشد، ما کمی ترسیدیم. ما اشتباهاتی مرتکب شدیم و در این سطح، نباید چنین اشتباهاتی بکنیم. اما ما همچنان در حال پیشرفت هستیم و امیدوارم بتوانیم بهتر بشویم.

 

1530916

 

بین دو نیمه همه ما کمی ناراحت بودیم و او باید روحیه ما را برمی گرداند. او گفت که ما در حال حاضر شبیه تیمی نیستیم که بخواهد در نیمه دوم نتیجه را برگرداند.

و اینکه ما به عنوان تیم باید به همدیگر کمک کنیم تا نمایش بهتری داشته باشیم. و با توجه به نمایش مان در نیمه دوم، دیدید که ما این کار را انجام دادیم.

فکر می کنم ما موقعیت هایی به دست آوردیم اما برگردادن نتیجه 3-0 راحت نیست. باید این پیروزی را به پای بچه هایی نوشت که سرشان را پایین نینداختند و حتی با اینکه غیرممکن به نظر می رسید اما به تلاش ادامه دادند."

دیدگاه‌ها