کد خبر : 1710392 | 06 مهر 1399 ساعت 10:53 | 26.2K بازدید | 1 دیدگاه

حسرت وریا و میلیچ روی سکوهای ورزشگاه الجنوب

غیبت دو مهره کلیدی ترکیب آبی‌پوشان باعث شد تا این تیم با تغییراتی نسبت به دیدار گذشته خود با الاهلی، مقابل پاختاکور صف‌آرایی کند.

به گزارش "ورزش سه" ریسک بزرگ کادرفنی استقلال برای بازی دادن به وریا غفوری کاپیتان این تیم در دیدار با الاهلی عربستان باعث شد تا مصدومیت وی تشدید پیدا کند و به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه همسترینگ، غفوری نتواند آبی‌ها را در دیدار حساس و سرنوشت‌ساز مقابل پاختاکور همراهی کند؛ هر چند با تلاش پزشکان نام غفوری در لیست استقلال در دیدار دیشب حضور داشت اما عدم آمادگی و آسیب دیدگی غفوری باعث شد تا دستِ کادرفنی استقلال در سمت راست خط دفاعی بسته باشد و به ناچار محمد دانشگر در پستی غیرتخصصی به کار گرفته شود.

 

به جز وریا غفوری شب گذشته هروویه میلیچ هم به دلیل محرومیت نتوانست سفیدپوشان استقلال را همراهی کند. او که البته روی سکوها در کنار همبازیان خود بود، در ترکیب میلاد زکی پور را به جای خود می‌دیدید اما زکی‌پور در فاز تهاجمی نتوانست تاثیرگذاری وینگ-بک کروات استقلال را داشته باشد.

 

این دو که از روی سکوهای ورزشگاه الجنوب با سروصدا بازی تیمشان را تماشا می‌کردند برای حضور در این مسابقه  حسرت به دل ماندند. نبردی که با حضور آنها می‌توانست نتیجه متفاوتی داشته باشد.

 

1531024

دیدگاه‌ها