کد خبر : 1710424 | 06 مهر 1399 ساعت 12:55 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

گرت بیل: انرژی‌ام در تاتنهام به مراتب بیشتر شده

گرت بیل می‌گوید پیوستن به تاتنهام انرژی او را بیشتر کرده و در زمان حضور در رئال مادرید انرژی او به کمترین میزان ممکن رسیده بوده.

گرت بیل: انرژی‌ام در تاتنهام به مراتب بیشتر شده

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل ستاره ولزی که امسال تابستان با یک قرارداد قرضی یک ساله از رئال مادرید راهی تاتنهام شده می‌گوید در دوران حضور در پایتخت اسپانیا انرژی اش را از دست داده بوده و حالا با پیوستن به تاتنهام انرژی او دوباره بیشتر شده است.

 

1531073

 

مصدومیت گرت بیل از ناحیه زانو که در تیم ملی ولز اتفاق افتاده باعث می‌شود او بازی امروز تاتنهام مقابل نیوکاسل را از دست بدهد ولی ستاره ولزی می‌گوید بی صبرانه منتظر بازگشت به زمین چمن است.

 

گرت بیل در مصاحبه با شبکه اسکای گفت: " از اینکه برگشته ام خوشحالم و با تمام وجود عاشق این باشگاه هستم. من اینجا خاطرات بی نظیری دارم و اینجا خوشحالم و احساس می‌کنم اعتماد به نفسم بیشتر شده. میزان انرژی من الان خیلی بیشتر از قبل است".

 

1531075

 

ستاره ولزی در ادامه گفت: " زمان تغییر رسیده بود. من مدتی بود که می خواستم چنین تغییری بوجود بیاورم ولی این اتفاق نیفتاد. این باشگاه برای من خیلی مهم است. تاتنهام بوده که به من فرصت داده و به نظرم در زمان خیلی خوبی به تیمم برگشتم. بی صبرانه منتظرم که برای تیمم به میدان بروم".

 

 

دیدگاه‌ها