کد خبر : 1710451 | 06 مهر 1399 ساعت 15:17 | 23.9K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش آاس؛

رئال و تعیین تکلیف نهایی مهاجم ناکام

این روزها سران رئال در حال گفت و گو با لوکا یوویچ و مدیربرنامه های او هستند تا تکلیف او در نهایت مشخص شود.

رئال و تعیین تکلیف نهایی مهاجم ناکام

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، لوکا یوویچ تابستان گذشته با قراردادی به ارزش 60 میلیون یورو از آینتراخت فرانکفورت به رئال پیوست. او توانسته بود آمار 27 گل زده را برای باشگاه آلمانی به ثبت برساند و امیدهای زیادی به درخشش او در رئال می رفت اما فصل گذشته در 27 بازی تنها 806 دقیقه در زمین بود و دو گل زد و دو پاس گل داد.

 

 

1531115

 

 

یوویچ که در نخستین بازی این فصل رئال برابر سوسیداد حتی گرم هم نکرد، روز گذشته برابر بتیس از ابتدا در ترکیب ثابت رئال قرار گرفت و توانست باعث اخراج مدافع حریف شود که در واقع تنها اثرگذاری مثبت او در جریان بازی بود.

زین الدین زیدان چندی پیش به یوویچ توصیه کرده بود که بهتر است راهی تیم دیگر به صورت قرضی شود چون برای یک مهاجم 21 ساله نیمکت نشینی نمی تواند اتفاق مثبتی باشد.

رئال حاضر به از دست دادن او به صورت قطعی نیست و به همین دلیل پیشنهادات ناپولی، چلسی، موناکو و میلان را رد کرد اما انتقال قرضی او را ایده مناسبی می داند.

 

 

1530937

 

 

این روزها دو طرف در حال مذاکره هستند تا در نهایت بهترین تصمیم برای او گرفته شود. باشگاه به یوویچ گفته است که هیچ اصراری برای انتقال او به باشگاه دیگر نیست و او اگر مایل نباشد می تواند فصل جاری را هم در رئال به فوتبالش ادامه دهد. در واقع جدایی یوویچ تنها در صورتی اتفاق می افتد که خود او نیز به این قضیه چراغ سبز نشان دهد. زیدان نیز اصراری برای واگذاری این مهاجم صرب ندارد. اکنون باید دید نظر نهایی خود یوویچ چه خواهد بود؛ می ماند و می جنگد یا راهی تیمی دیگر می شود.

 

دیدگاه‌ها