کد خبر : 1710471 | 06 مهر 1399 ساعت 17:40 | 13.4K بازدید | 3 دیدگاه

مارک بارترا:

خود بازیکنان رئال هم اعتقادی به پنالتی نداشتند

مدافع بتیس که شب گذشته به رئالی ها یک پنالتی تقدیم کرد، تصمیم وی ای آر را کاملا غیرمنصفانه می داند.

خود بازیکنان رئال هم اعتقادی به پنالتی نداشتند

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی شب گذشته رئال مادرید در زمین بتیس که در آن شکست 2-1 را با برد 2-3 عوض کرد، با حرف و حدیث های داوری همراه بود.

بتیسی ها روی پنالتی اعلام شده در دقیقه 80 به سود رئال اعتراض داشتند.

 

 

1530932

 

 

 روی صحنه ای که داور توجهی نکرده بود، وی ای آر اعتقاد به برخورد توپ به دست مارک بارترا مدافع بتیس داشت. داور به کنار زمین برای بازبینی رفت و در نهایت به سوت خود به نشان پنالتی دمید تا سرخیو راموس با یک ضربه پاننکای عالی گل سوم رئال را به ثمر برساند.

بارترا در جدال با بورخا مایورال درون محوطه جریمه سرنگون شد و برخورد توپ به دستش را داور پس از بازبینی پنالتی تشخیص داد. بتیس اعتقاد داشت که داور باید خطای مایورال روی بارترا را می گرفت و اینکه وی ای آر نباید روی آن صحنه دخالت می کرد.

 

 

1530933

 

 

مدافع سابق بارسا که چند فصلی است برای بتیس بازی می کند، در مورد صحنه جنجالی پنالتی گفت:« از دخالت وی ای آر روی آن صحنه شگفت زده شدم. به من گفتند که نیازی به وی ای آر نبود چرا که مایورال روی من مرتکب خطا شده بود و چگونه وقتی من در حال سرنگون شدن هستم، می توانم دست و بدنم را کنترل کنم؟ چطور می توانستم مانع از برخورد توپ به دستم شوم؟ همه چیز غیر ارادی بود و نمی توانستم دستم را جمع کنم.

جالب اینکه هیچ بازیکنی از رئال اصلا اعتراض هم نکرده بود چون یک اتفاق معمول در فوتبال است. در بسیاری دقایق برتر از رئال بودیم و حتی وقتی ده نفره شدیم هم خوب مقاومت کرده بودیم. شکست مان منصفانه نبود.»

 

 

دیدگاه‌ها