کد خبر : 1710475 | 06 مهر 1399 ساعت 17:52 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ جالب یورگن کلوپ به یک سوال تکراری

یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول می‌گوید که ثبت رکوردها برای این تیم اصلاً اولویت محسوب نمی شود.

پاسخ جالب یورگن کلوپ به یک سوال تکراری

به گزارش "ورزش سه"، یک رکورد فوق‌العاده در آنفیلد با قهرمانی لیورپول در فصل 20-2019 رقابت‌های لیگ برتر انگلیس همراه شد. آنها همچنین با پیروزی برابر لیدزیونایتد در فصل جدید لیگ برتر به موفقیت های خود در ورزشگاه خانگی شان ادامه دادند.



لیورپول از 120 امتیاز ممکن در در بازی‌های خانگی گذشته 114 امتیاز کسب کرده است؛ یعنی آمار 37 پیروزی و 3 تساوی که در نوع خود خیره‌کننده و حیرت انگیز به نظر می رسد. در همین رابطه شاگردان یورگن کلوپ فردا شب یک بار دیگر در آنفیلد و از سری مسابقات هفته سوم لیگ برتر انگلیس به مصاف آرسنال متحول شده میکل آرتتا خواهند رفت.

 

 

1531153

 



طی ماه های اخیر بارها از یورگن کلوپ درباره ثبت رکوردها توسط لیورپول سوال شده بود؛ اتفاقی که پیش از دیدار مهم برابر آرسنال نیز رخ داده و سرمربی آلمانی یک بار دیگر پاسخ جالبی به این سوال داده است. او در این باره گفت: " تنها لحظه ای که من به این رکوردها فکر می‌کنم زمانی است که شما از من درباره آن سوال می کنید و البته زمانی که من به آنها پاسخ می دهم زیرا مطلقا علاقه‌ای به این موضوع ندارم.



ما کار خود را انجام می‌دهیم و سعی می‌کنیم که در مسابقات فوتبال به پیروزی دست پیدا کنیم. ما این کار را در خانه و شرایط مختلف از جمله روز، شب، در حضور هواداران و بدون آن ها انجام داده ایم. اینجا خانه ماست و در آن احساس بسیار خوبی داریم. ما فقط می دانیم که باید کارمان را انجام دهیم و سه امتیاز را کسب کنیم. این دقیقاً کل چیزی است که ما به دنبال آن هستیم."

 

 

1521452

دیدگاه‌ها