کد خبر : 1710557 | 06 مهر 1399 ساعت 22:43 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

ژائو فلیکس: حالا کاملا از عملکردم لذت می برم

ژائو فلیکس، ستاره پرتغالی اتلتیکومادرید می‌گوید که این تیم باید مانند بازی امروز مقابل گرانادا در ادامه فصل نیز به عملکرد خوب خود ادامه دهد.

ژائو فلیکس: حالا کاملا از عملکردم لذت می برم

به گزارش "ورزش سه"، ستاره جوان و پرتغالی اتلتیکومادرید یعنی ژائو فلیکس در دیدار امروز این تیم مقابل گرانادا 71 دقیقه در میدان حاضر بود و اتفاقاً نمایش خوبی را از خود ارائه داد. او یکی از گل‌های تیم دیگو سیمئونه را وارد دروازه حریف کرد و به نظر می رسد که حالا رفته رفته و بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل سخت با شرایط بازی در لالیگا و سطح اول فوتبال اروپا کنار آمده است.

 

1508416

 

ژائو فلیکس بعد از پیروزی اتلتیکو مادرید مقابل گرانادا گفت: " ما احساس بسیار خوبی داریم. ما یک نمایش عالی از خودمان ارائه دادیم، گل های زیادی به ثمر رساندیم و موقعیت های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم. ما باید همین گونه ادامه دهیم. بسیار خوشحال هستم و کاملا از عملکرد خودم لذت می برم. حالا همه چیز خوب پیش می‌رود."

 

ژائو فلیکس در ادامه تاکید کرد که اتلتیکو مادرید باید در ادامه فصل عملکردی مشابه بازی با گرانادا از خود ارائه دهد. او در این باره گفت: " این فقط اولین بازی بود و ما می‌خواهیم یک فصل کاملا خوب را پشت سر بگذاریم و برای رسیدن به این مهم تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد. امروز ما شروع فوق العاده ای داشتیم اما باید همین عملکرد را در مقابل هوئسکا نیز ادامه دهیم."

دیدگاه‌ها