کد خبر : 1710568 | 06 مهر 1399 ساعت 23:38 | 60.6K بازدید | 1 دیدگاه

تخته گاز عبدالرزاق حمدالله برای آقای گلی

النصر به لطف تک گل عبدالرزاق حمدالله توانست به جمع 4 تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی غرب آسیا اضافه شود.

تخته گاز عبدالرزاق حمدالله برای آقای گلی

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم عربستانی النصر و التعاون در آخرین دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه اجوکیشن سیتی به مصاف هم رفتند که این دیدار به سود النصر به پایان رسید.
با توجه به نتایج التعاون در دور گروهی، انتظار می رفت که النصر کار راحتی در برابر این تیم داشته باشد ولی بازی برای شاگردان روی ویتوریا گره خورد و آنها به لطف تک گل دقیقه 75 مهاجم زهردار خود به برتری رسیدند. 

 


در دقیقه 75 این دیدار، سانتر ارسالی عبدالله الغنام از سمت راست به روی دروازه، از دو مدافع التعاون عبور کرد و به حمدالله رسید و کاپیتان النصری ها با یک استپ سینه و یک ضربه پای چپ دروازه کاسیو سنگربان التعاون را باز کرد تا تیمش راهی مرحله بعدی شود.

 

 

1531357

 


عبدالرزاق حمدالله مهاجم مراکشی تیم النصر با گلی که وارد دروازه التعاون کرد، در این رقابت ها 6 گله شد و این در حالی است که این بازیکن دو بازی انتهایی مرحله گروهی را به استراحت پرداخت و برای تیمش به میدان نرفت. با توجه به حذف السد، الشارجه و الهلال و کنار رقتن رقبایی نظیر بغداد بونجاح، گومیس و ویلتون، به نظر می رسد عبدالرزاق حمدالله در راه کسب عنوان آقای گلی این رقابت ها، حداقل در غرب آسیا رقیبی نداشته باشد.


این نودمین گل حمدالله برای النصر درطول تنها 71 بازی بود. کاپیتان مراکشی النصر همچنین موفق شده در این تعداد بازی، 17 پاس گل به هم تیمی هایش بدهد. در پایان این دیدار عبدالرزاق حمدالله به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

دیدگاه‌ها