کد خبر : 1710582 | 07 مهر 1399 ساعت 00:47 | 26.6K بازدید | 1 دیدگاه

پس از برتری بارسا بر ویارئال

بوسکتس: فاتی عالی است ولی راحتش بگذارید

سرخیو بوسکتس هافبک بارسلونا معتقد است که نباید فشارها روی فاتی را زیاد کرد و باید او را راحت گذاشت.

بوسکتس: فاتی عالی است ولی راحتش بگذارید

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا قدم اول در فصل جدید را محکم برداشت و توانست در نوکمپ با 4 گل بر ویارئال پیروز شود. ستاره بازی آنسو فاتی بود که دبل کرد و لیونل مسی هم از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شد.

 

 

1531379

 

 

سرخیو بوسکتس هافبک بارسا در پایان بازی گفت:« بازی خوبی بود. نیمه اولی عالی داشتیم ولی در نیمه دوم افت کردیم. در مجموع اما از این بازی حس خوبی گرفتیم. ما یک تیم جدید با مربی جدید هستیم و سیستم بازی مان نیز تغییر کرده است. باید خیلی زود با این سیستم خودمان را وفق بدهیم و با چند پیروزی دیگر، اعتماد به نفس مان مضاعف شود.»

 

بوسکتس ادامه داد:« در این سیستم یک بازیکن همیشه با من همراه است که اتفاق خوبی است و در حمله نیز آزادی عمل بیشتری دارم. این بازی تمام شد و هدف این است که با چند برد دیگر، روند رو به رشدی داشته باشیم.»

 

 

1531355

 

 

درخشش فاتی:« در مورد فاتی باید آسوده خاطر بود. همه از کیفیت او باخبریم و باید بگویم که مهاجم فوق العاده ای است ولی نباید در موردش عجول بود و انتظارات را بیش از اندازه کرد. باید فاتی را راحت گذاشت و به او اجازه داد فوتبالش را بازی کند تا از این موقعیتی که نصیبش شده، بهترین استفاده را ببرد.»

 

خریدهای جدید:« این تصمیم مدیریت ورزشی و کادر فنی است. از تیمی که داریم راضی هستیم.»

 

دیدگاه‌ها