کد خبر : 1710588 | 07 مهر 1399 ساعت 01:08 | 45.9K بازدید | 3 دیدگاه

آندره پیرلو: از داشتن رونالدو خوشحالم

آندره پیرلو، سرمربی یوونتوس از حضور کریستیانو رونالدو در ترکیب تیمش ابراز رضایت کرد.

آندره پیرلو: از داشتن رونالدو خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس بعد از برتری مقتدرانه در هفته نخست مقابل سمپدوریا، امشب کار دشواری برابر رم داشت و در نهایت با دبل کریستیانو رونالدو موفق به کسب یک امتیاز در پایتخت ایتالیا شد. آندره پیرلو بعد از این مسابقه مدعی شد نبرد قهرمانی در این فصل تا هفته پایانی ادامه خواهد داشت.

 

آندره پیرلو گفت: "ما تا اینجای فصل با دو تیم کاملا متفاوت روبرو شده ایم، بنابراین من می دانستم که رویکرد ما باید کاملا متفاوت با شرایط بازی مقابل سمپدوریا باشد. از نظر عملکرد این یک گام رو به عقب بود، اما این مسیری برای پیشرفت است و ما فرصتی در بازی های دوستانه پیش فصل نداشته ایم تا چنین مواردی را آزمایش کنیم.

 

1529254

 

در نهایت در شرایطی که 10 نفره شدیم و دو بار هم عقب افتادیم به یک امتیاز رسیدیم. نباید فراموش کرد ما بازیکنانی مانند آرتور داریم که شش ماه است که بازی نکرده اند. آرتور برای سازگاری با سری A و سبک فوتبال ما به زمان نیاز دارد و نیازی به گفتن نیست که بعد از مدت ها غیبت، شرایط او برای حضور در مسابقات مناسب نیست.

 

ما می خواستیم از موقعیت های تک به تک حداکثر استفاده را ببریم، زیرا می دانستیم رم با تعداد نفرات زیادی حمله خواهد کرد، اما شرایط آنطور که انتظار داشتیم پیش نرفت و بازی کردن در مقابل یک تیم سازمان یافته سخت است.

 

1531389

 

من نمی دانم که اینتر از ما بهتر است یا خیر، اما قطعا آنها نسبت به فصل گذشته قویتر شده اند، زیرا بازیکنانی با کیفیت به این تیم ملحق شده اند. فکر می کنم این نبرد تا روز آخر ادامه داشته باشد. من گفتم که بازیکنانی تعویضی بسیار مهم خواهد بود و مخصوصا با دیدن آنچه دیشب برای اینتر رخ داد معتقدم این حرف درست است.

 

ما از در اختیار داشتن بازیکنی مانند رونالدو بسیار خوشحالیم، زیرا او فقط گل نمی زند. وقتی ما 10 نفره شدیم رونالدو بیشتر می دوید و این کمک بزرگی به هم تیمی هایش بود."

 

دیدگاه‌ها