کد خبر : 1710625 | 07 مهر 1399 ساعت 10:50 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

مهدیزاده: بار دیگر قدرت کاراته ایران ثابت شد

دارنده دو مدال طلا و یک برنز انفرادی جهان گفت: با انتخاب مسابقه من به عنوان یکی از بهترین مسابقات ۱۰ سال اخیر کاراته جهان، بار دیگر قدرت کاراته ایران در جهان به اثبات رسید.

مهدیزاده: بار دیگر قدرت کاراته ایران ثابت شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، امیر مهدی زاده ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: خیلی خوشحالم که طی روزهای گذشته مبارزه فینال من در رقابتهای جهانی ۲۰۱۲ به عنوان یکی از بهترین مسابقات ۱۰ سال اخیر کاراته جهان انتخاب شده است. مسابقات جهانی سال ۲۰۱۲ نخستین تجربه من در مسابقات جهانی کاراته بود که لطف خدا، راهنمایی مربیان و تلاش خودم توانستم عنوان قهرمانی را رقابت‌ها را بدست آورم. در فینال این مسابقات به مصاف حریفی از برزیل رفتم که در آن زمان دارنده یک طلا و یک برنز جهانی بود و برای دفاع از عنوان قهرمانی خود به روی تاتامی آمده بود. با تمام این تفاسیر مبارزه خوبی در دیدار فینال داشتم و به مدال با ارزش طلا دست یافتم.

عضو تیم ملی کاراته که با روابط عمومی فدراسیون گفتگو می‌کرد ادامه داد: طبق اعلام فدراسیون جهانی ۱۸ مهرماه مسابقه من زیر نظر کارشناسان فدراسیون جهانی آنالیز می‌شود و فیلم آن در سایت فدراسیون جهانی قرار می‌گیرد. خدا را شکر می‌کنم که با انتخاب مسابقه من به عنوان یکی از بهترین مسابقات در ۱۰ سال اخیر کاراته جهان، بار دیگر قدرت کاراته ایران در جهان به اثبات رسید.

 

وی در پایان تصریح کرد: این روزها تمام تلاش من کسب آمادگی و حضور روی تاتامی انتخابی المپیک با آمادگی کامل است. خیلی امیدوارم که در مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی سهمیه المپیک را کسب کنم و در توکیو نیز خوش رنگ ترین مدال را برای ورزش ایران به ارمغان آورم.

 

لازم به یادآوری است که چند روز قبل با انتخاب فدراسیون جهانی کاراته، مبارزه امیر مهدی‌زاده در فینال وزن ۶۰- کیلوگرم رقابت‌های قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۲ به‌عنوان یکی از برترین و جذاب‌ترین رقابت یک دهه اخیر برگزیده شد.

فدراسیون جهانی که طی روزهای گذشته با هدف مروری بر برترین رقابت‌های جهان در یک دهه گذشته باز نشر رقابت‌های برگزیده را از پیکارهای جهانی سال ۲۰۱۰ آغاز نموده، در دومین دوره رقابت‌های جهانی یک دهه اخیر که به میزبانی فرانسه در سال ۲۰۱۲ برگزار شد، مبارزه امیر مهدی‌زاده قهرمان ایران و بروس داگلاس از برزیل در فینال وزن ۶۰- کیلوگرم را به‌عنوان یکی از ۶ رقابت برتر معرفی کرد.

دیدگاه‌ها