کد خبر : 1710636 | 07 مهر 1399 ساعت 11:57 | 47.2K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراف فدراسیون آلمان: درباره اوزیل اشتباه کردیم!

فدراسیون فوتبال آلمان اعتراف کرد در جنجال بر سر مسوت اوزیل در جام جهانی که به خداحافظی او از تیم ملی منجر شد مرتکب اشتباهاتی شده است.

اعتراف فدراسیون آلمان: درباره اوزیل اشتباه کردیم!

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال آلمان اعتراف کرد در جریان جام جهانی 2018 در جنجالهایی که بر سر ملاقات مسوت اوزیل ستاره ترک تبار تیم ملی این کشور با رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه ایجاد شده بود و در نهایت باعث شد اوزیل تصمیم بگیرد از تیم ملی آلمان خداحافظی کند، مرتکب اشتباهاتی شده است.

 

1531497

 

اوزیل و گوندوگان پیش از شروع جام جهانی روسیه با اردوغان دیدار کردند. بعد از این دیدار اوزیل در آلمان به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و میهن پرستی او نسبت به آلمان زیر سوال رفت. حذف زودهنگام آلمان انتقادها از اوزیل را شدت داد و او عملا به سپر بلای مانشافت تبدیل شد. در میانه این جنجالها اوزیل فدراسیون فوتبال آلمان و رسانه های این کشور را به نژادپرستی متهم  و با تیم ملی این کشور خداحافظی کرد.

 

حالا بعد از گذشت ماه ها، فردریش کورتیس دبیرکل فدراسیون فوتبال آلمان با اعتراف به اینکه در ماجرای اوزیل فدراسیون آلمان هم دچار اشتباهاتی شده گفت:" یک عکس باعث شد خیلی چیزها به هم بریزد. در زمانی که اتهامات نژادپرستی وارد شده بود ما زمان را برای ملاقات با مسوت اوزیل از دست دادیم".

 

دبیر کل فدراسیون آلمان در ادامه گفت:" ما دائما از ادغام مهاجرین صحبت می کنیم ولی این کلمه نمی تواند همه چیز را توضیح دهد. آنچه ما به آن نیاز داریم احترام گذاشتن به همدیگر است".

 

 

دیدگاه‌ها