کد خبر : 1710641 | 07 مهر 1399 ساعت 12:19 | 37.1K بازدید | 1 دیدگاه

طعنه سنگین مورینیو به سولسشر و منچستریونایتد

ژوزه مورینیو در پاسخ به شوخی سولسشر با او که به اندازه‌گیری دروازه در بازی قبلی تاتنهام اشاره داشت، یونایتد و او را به وابسته بودن به ضربات پنالتی متهم کرد.

طعنه سنگین مورینیو به سولسشر و منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل نیوکاسل فرصت را برای تسویه حساب با اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد مناسب دید که اخیراً به حرکت مورینیو در ایراد گرفتن از اندازه دروازه‌ها در بازی تیمش در لیگ اروپا طعنه زده بود.

 

1531189

 

مورینیو در پاسخ به سولسشر او و تیمش منچستریونایتد را به وابسته بودن به ضربات پنالتی متهم کرد و گفت سولسشر دوست دارد محوطه جریمه بزرگتر از آنی باشد که در حال حاضر هست.

 

سولسشر با اشاره به صحبتهای مورینیو بعد از دیدار تاتنهام در لیگ اروپا و انتقاد از اندازه دروازه ها، بعد از پیروزی 3-2 تیمش مقابل برایتون گفته بود: " شانس آوردیم ژوزه اینجا نیست که دروازه‌ها را اندازه بگیرد".

 

1530767

 

مورینیو بعد از تساوی تیمش مقابل نیوکاسل در پاسخ به طعنه سولسشر به این اشاره کرد که تیم او در مقابل یونایتد بارها با برخورد توپهای برایتون به تیر دروازه اش نجات پیدا کرد و گفت: " به نظرم اوله دیروز از اتفاقی که برای تیمش افتاد خیلی خوشحال شد و برای همین شوخی کرده بود. نه، تیرهای دروازه به نظر من خیلی هم درست هستند ولی تا جایی که متوجه شده ام اندازه تیر دروازه برای او مهم نیست. برای او اندازه محوطه جریمه مهم است".

 

ژوزه مورینیو در ادامه گفت: " سولسشر هیچوقت نمی‌پذیرد که در محوطه 17 قدم بازی کند و به نظرم ترجیح می‌دهد در محوطه 22 قدم بازی کند! اینطوری برایش بهتر است".

 

 

دیدگاه‌ها