کد خبر : 1710649 | 07 مهر 1399 ساعت 12:52 | 17.4K بازدید | 2 دیدگاه

گومیس: الهلال با قدرت بازمیگردد

مهاجم فرانسوی الهلال در پیامی عنوان کرد که تیمش با بی عدالتی از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شد.

گومیس: الهلال با قدرت بازمیگردد

به گزارش "ورزش سه"، به دلیل شیوع ویروس کرونا در میان اعضای تیم الهلال عربستان و عدم توانایی این تیم در تأمین 13 بازیکن برای انجام آخرین بازی مرحله گروهی در مقابل شباب الاهلی امارات، با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا این تیم از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شد. 


خبری که باعث شد شوک بزرگی به این تیم عربستانی وارد شود و الهلالی ها در یک فضای غم انگیز و توأم با اشک و گریه به عربستان بازگشتند. این چیزی است که بافتیمبی گومیس مهاجم فرانسوی الهلال به آن اذعان کرده است.


این تصمیم AFC باعث خشم الهلالی ها شد به نحوی که آنها با انتشار یک بیانیه رسمی به این تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراض و اعلام کردند که برای احقاق حقوق الهلال به مراجع بالاتر شکایت خواهند کرد.
اما AFC در بیانیه خود تصریح کرد که مدیران الهلال مقصر کنار گذاشته شدن این تیم هستند چرا که طبق قوانین هر تیمی توانایی ثبت 35 بازیکن را در لیست خود داشت اما عربستانی ها تنها 27 نفر را با خود به دوحه برده بودند و پس از ابتلای بازیکنان این تیم به کرونا، تنها 9 بازیکن سالم برای آنها باقی ماند که البته 2 دروازه بان ذخیره نیز در لیست افراد سالم تیم دیده می شد. 


اما بافتیمبی گومیس مهاجم فرانسوی الهلال پس از ترک قطر در پیامی که در صفحه شخصیش منتشر کرد، به حذف آبی های ریاض از این رقابت ها واکنش نشان داد.


گومیس از طریق حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: یک روز گریه می کنیم و یک روز می خندیم، اما در این شرایط استثنایی چیزی برای شرمساری نداریم. ویروس کرونا تنها رقیبی بود که توانست عملکرد فوق العاده ما را در لیگ قهرمانان آسیا متوقف کند.


این مهاجم فرانسوی افزود: ما با احساس بی عدالتی قطر را ترک می کنیم، اما قدرتمندتر از قبل برخواهیم گشت.

دیدگاه‌ها