کد خبر : 1710663 | 07 مهر 1399 ساعت 13:36 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

زننده ده هزارمین گل تاریخ یونایتد: باید پیشرفت کنیم

راشفورد که در دیدار اخیر یونایتد ده هزارمین گل تاریخ این تیم را زده می‌گوید پیشرفت و موفقیت یونایتد برایش مهمتر از رسیدن به رکوردهای فردی است.

زننده ده هزارمین گل تاریخ یونایتد: باید پیشرفت کنیم

به گزارش "ورزش سه"، مارکوس راشفورد ستاره انگلیسی خط حمله منچستریونایتد که در دیدار اخیر این تیم مقابل برایتون موفق شد ده هزارمین گل تاریخ این باشگاه تاریخی را به ثمر برساند می‌گوید رسیدن به چنین رکوردهایی برایش شیرین است ولی او پیشرفت و موفقیت تیم را مهمتر از هر رکورد فردی می‌داند.

 

1531540

 

راشفورد که بعد از ثبت این رکورد تاریخی با تلویزیون منچستریونایتد صحبت می کرد در این باره گفت: " ده هزارمین گل؟ بله شیرین بود. این رکورد جالبی است ولی ما باید سه امتیازی که در بازی با برایتون را بدست آوردیم به عنوان انگیزه ای برای بهتر شدن در نظر بگیریم. ما اگر امسال می خواهیم به هدفهایمان برسیم باید بهتر باشیم".

 

ستاره ملی پوش خط حمله یونایتد در ادامه گفت: " ما در بازی برایتون شروع کندی داشتیم. ولی به نظرم کسب سه امتیاز مهم بود که به آن رسیدیم. ما بازی اول لیگ را باخته بودیم و باید هر طور شده پیروز می شدیم. مهم نیست چطور بردیم، مهم این است که سه امتیاز مال ما شد. از این به بعد باید به فکر پیشرفت و بهتر شدن باشیم".

 

 

دیدگاه‌ها