کد خبر : 1708925 | 29 شهریور 1399 ساعت 21:00 | 21.7K بازدید | 1 دیدگاه

رابرتسون:

مارکوس راشفورد در آنفیلد تشویق خواهد شد

اندی رابرتسون مدافع اسکاتلندی لیورپول تمجید ویژه از ستاره تیم رقیب یعنی مارکوس راشفورد به خاطر کارهای خیرخواهانه اش انجام داد.

مارکوس راشفورد در آنفیلد تشویق خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، مارکوس راشفورد بازیکنی بود که تلاش زیادی برای ادامه پخش وعده های غذایی در تابستان و در بین کودکان انجام داد. در واقع کودکان مستضعف انگلیس برای سالم ماندن به ستاره منچستریونایتد اعتماد کردند؛ مخصوصاً در زمانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از والدین آنها بیکار شده بودند.



لیورپول و منچستریونایتد دشمنان خونی محسوب می‌شوند و همواره رقابت ویژه ای بین آنها وجود داشته است. در واقع بسیاری رقابت بین این دو تیم را به یک جنگ تمام عیار تشبیه می کنند اما مدافع اسکاتلندی لیورپول معتقد است که صرف نظر از همه اینها مارکوس راشفورد می‌تواند به دلیل کارهای خیرخواهانه اش در آنفیلد مورد تشویق قرار گیرد.

 

 

1526057

 


اندی رابرتسون در این باره گفت: " دو کلمه ای که همه در هنگام شیوع ویروس کرونا به زبان آوردند مارکوس راشفورد بود. او سیاستمداران را مجبور کرد که تصمیم عدم تمدید پخش وعده‌های غذایی بین کودکان را لغو کنند زیرا او به دنبال سیر شدن همه کودکان بود. کاری که او انجام داده بسیار ویژه و شگفت انگیز بوده است.



مارکوس راشفورد می‌تواند به اولین بازیکن منچستریونایتد تبدیل شود که در آنفیلد تشویق می شود. او قطعاً لیاقت این موضوع را خواهد داشت چرا که تعداد زیادی خانواده به خاطر وجود او سیر شده اند و می شوند."

دیدگاه‌ها