کد خبر : 1710695 | 07 مهر 1399 ساعت 16:06 | 86.7K بازدید | 11 دیدگاه

جابجایی بزرگ اتفاق می‌افتد؟

مظاهری و حسینی در مسیر تهران و تبریز

به نظر می رسد که باید پذیرفت رشید مظاهری سنگربان شماره یک آبی پوشان در فصل بعد خواهد بود.

مظاهری و حسینی در مسیر تهران و تبریز

به گزارش "ورزش سه"، با پایان لیگ قهرمانان آسیا برای استقلال، اکنون هواداران استقلال منتظرند تا در فصل آینده به دو ابهام بزرگ درخصوص دو پست مهم در این تیم پاسخ داده شود. اول اینکه سرانجام چه کسی سرمربی استقلال خواهد شد و دوم اینکه سرنوشت دروازه این تیم به کجا خواهد انجامید و چه کسی سنگربان شماره یک این تیم خواهد بود.


با توجه به عملکرد سیدحسین حسینی در فصل گذشته، به نظر می آید که باید باور کرد رشید مظاهری گلر شماره یک فصل آینده استقلال خواهد بود. دروازه بانی که با جنجال فراوان از تبریز راهی تهران شد و پرونده شکایت تراکتورسازی از او هنوز در جریان است و تی تی ها معتقدند که فسخ قرارداد او با تراکتور، غیر قانونی است.


جدا از اینکه سرانجام چه کسی برنده این دعوای حقوقی خواهد بود، اما در این مدت مظاهری بی سر و صدا و بی توجه به حاشیه ها مشغول انجام تمریناتش بود و حتی در این مدت به صورت کامل از تبریز به تهران نقل مکان کرده و تمام وسایلش را نیز به پایتخت آورده تا فصل بعد را با لباس استقلال درون دروازه آبی پوشان قرار بگیرد.


مظاهری که این روزها در غیاب هم تیمی هایش در حال انجام تمرینات بدنسازی است، به شدت منتظر بازگشت تیم از قطر و شروع تمرینات برای فصل جدید است و با انگیزه دوچندان برای حضور در قفس توری استقلال، سعی دارد تا خودش را به اسکوچیچ سرمربی تیم ملی نیز ثابت کند و جای علیرضا بیرانوند را در دروازه تیم ملی ایران بگیرد.


اما در سوی مقابل سیدحسین حسینی قرار دارد. سنگربان شماره یک استقلال در فصل گذشته که نتوانست درخشش همیشگی اش را تکرار کند و با بدشانسی یک فصل بد را به اتمام رساند، منتظر تعیین تکلیفش با آبی پوشان است.


حسینی که در مقطعی با عملکرد خیره کننده اش رکورددار کلین شیت و بسته نگه داشتن دروازه در فوتبال ایران بود، با خروج رحمتی از استقلال، به نوعی بدون رقیب شد و شاید همین رقیب جدی نداشتن حسینی بر روی عملکرد او تأثیر منفی گذاشت.


البته سیدحسین در همین لیگ نوزدهم نیز در بسیاری از دیدارها خوب ظاهر شد و حتی در دربی نیمه نهایی جام حذفی، با مهار پنالتی احمد نوراللهی، نقش مهمی در پیروزی آبی پوشان در شهرآورد تهران داشت اما به هر حال ممکن است هر بازیکنی در دنیای فوتبال فصل بد هم داشته باشد که حسینی نیز از این قاعده مستثنی نیست.


به هر حال به نظر می رسد چنانچه شایعاتی که پیرامون حسینی و مظاهری منتشر می شود حقیقت داشته باشد، باید شاهد یک جابجایی بزرگ در درون دروازه تیم های استقلال و تراکتورسازی باشیم. صحبت هایی که مطرح می شود در حد حدس و گمان است و هنوز چیزی قطعیت پیدا نکرده اما بعید نیست حسینی راهی تبریز شده تا بار دیگر شاگرد علیرضا منصوریان شود.


با پایان این فصل فوتبالی برای استقلال، حالا همگان منتظر انتخاب سرمربی بعدی آبی پوشان هستند تا بالاخره او نظر نهایی را در خصوص دروازه این تیم صادر کند و تکلیف حسینی و مظاهری با استقلال و تراکتورسازی مشخص شود.


انتقال بزرگی که اگر صورت گیرد، شاهد یکی از جذاب ترین نقل و انتقالات فوتبال ایران در چند سال اخیر بوده ایم. انتقالی که قطعا باعث افزایش انگیزه مظاهری و حسینی برای درخشش در تیم های جدیدشان خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها