کد خبر : 1710704 | 07 مهر 1399 ساعت 16:39 | 42.2K بازدید | 3 دیدگاه

در مصاحبه با کانال پلاس

اوبامیانگ: به 2 دلیل پیشنهاد بارسلونا را رد کردم

ستاره گابنی آرسنال اعتراف کرد که جدی ترین پیشنهادش از بارسلونا بود.

اوبامیانگ: به 2 دلیل پیشنهاد بارسلونا را رد کردم

به گزارش "ورزش سه"، از چندی پیش گمانه‌زنی‌ها درباره آینده پیر امریک اوبامیانگ در آرسنال آغاز شده بود. او از اواخر تابستان وارد سال پایانی قرارداد خود با توپچی‌ها شد و به همین دلیل شایعات درباره احتمال جدایی او از تیم لندنی و پیوستن به غول های فوتبال اروپا از جمله اینتر و بارسلونا قوت گرفت.

 

در ابتدا به نظر می رسد که مذاکرات آرسنال و پیر امریک اوبامیانگ برای تمدید قرارداد به بن‌بست خورده و او قصد دارد از این تیم جدا شود اما در نهایت دو هفته پیش مشخص شد که این ستاره گابنی قرارداد جدیدی با توپچی‌ها امضا کرده و تا سال 2023 در جمع آنها ماندگار خواهد شد.

 

 

1527672

 

 

اوبامیانگ که با کانال پلاس فرانسه صحبت می کرد، فاش ساخت که از بارسلونا پیشنهادی جدی داشت ولی آن را رد کرد:« بله، پیشنهادات مختلفی داشتم به خصوص از بارسلونا. در نهایت تصمیم بر این شد که بمانم و قراردادم را تمدید کنم.

اولین دلیل، میکل آرتتا(سرمربی آرسنال) بود که در دوران قرنطینه بارها با من صحبت کرد. آن روزها وقتی همه در خانه بودیم، او پس از چندین بار گفت و گو در نهایت متقاعدم کرد تا بمانم. آرتتا از پروژه اش برای باشگاه صحبت کرد و برایم همه چیز جذاب بود. آرتتا به من گفت می توانی به یک تیم دیگر بروی و فاتح افتخارات مختلف بشوی ولی می توانی در آرسنال بمانی و میراثی بزرگ از خودت به جا بگذاری.

دلیل دوم،  لطف هواداران و حمایت باشگاه بود. از روزی که به آرسنال پیوسته ام، همیشه و همه جا با من همراه بوده اند. تمدید قراردادم به همین سادگی بود.»

 

 

1526217

دیدگاه‌ها