کد خبر : 1710705 | 07 مهر 1399 ساعت 16:30 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

استارت رایکا؛ نظر محمدی هم آماده می‌شود (عکس)

تیم رایکا تمرینات آماده سازی خود را برای فصل جدید بازی های دسته اول زیر نظر علی نظر محمدی آغاز کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، همیشه عادت کرده بودیم علی نظر محمدی را در تیم سپیدرود ببینیم؛ مربی ای که در کنار خط جنب و جوش خاصی دارد و یک بار مسبب صعود این تیم به لیگ برتر بود؛ اما او اینروزها می کوشد که تیم خوبی در بابل بسازد. به نام رایکا که برای صعود به لیگ برتر تلاش کند. رایکا که پیش تر خونه به خونه بود یک بار به این هدف نزدیک شده بود اما در دوئل پایانی نساجی به جای این تیم بخت صعود به لیگ برتر را به دست آورد.

 

اما عکس های مخابره شده از تمرینات اینروزهای رایکا نشان می دهد علی نظر محمدی خودش هم وارد گود شده است! شوت به دروازه بان می زند و در بازی تمرینی هم هنرش را به رخ می کشد. و همانند همه مربیان دسته اولی کار سختی را پیش رو دارد. به این خاطر که در لیگ یک 18 تیم حضور دارند که در نهایت دو تیم به لیگ برتر صعود می کنند. تیمی که می خواهد به لیگ برتر صعود کند به همراه یک تیم دیگر باید از 16 تیم برتر باشند.

 

رایکا بدون شک برای رسیدن به هدف جدا از یارگیری خوب و انگیزه بالا برای صعود به لیگ برتر باید نظم و انضباط مالی داشته باشد؛ در غیر اینصورت نه تنها صعود به لیگ برتر بلکه حتی ماندن در جدول بازی ها هم سخت خواهد بود.

 

1531589

 

1531590

 

دیدگاه‌ها