کد خبر : 1710719 | 07 مهر 1399 ساعت 17:34 | 82.3K بازدید | 0 دیدگاه

ترکش های اولین شکست؛

درگیری عجیب در تمرینات امروز بایرن مونیخ! (عکس)

تمرینات امروز شاگردان هانسی فلیک حواشی عجیبی را به همراه داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دیروز با نتیجه عجیب 1-4 مغلوب هوفنهایم شد و بعد از کسب 23 پیروزی متوالی اولین شکست این فصل در بوندسلیگا را پذیرا شد. حالا اولین تمرین بایرن بعد از این نتیجه دچار حواشی شد و رابرت لواندوفسکی با میشل کویزانس، هافبک جوان و فراسوی این تیم درگیر شده است.

 

در یک صحنه لواندوفسکی روی کویزانس مرتکب خطا شد و هافبک جوان بایرن برای لحظاتی روی زمین می افتد. کویزانس بعد از بلند شدن به سمت ستاره لهستانی بایرن مونیخ رفت و او را به علت این خشونت در تمرینات مورد شماتت قرار می دهد که البته لواندوفسکی در آن لحظه اهمیتی به این بازیکن نمی دهد.

 

در ادامه هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ وارد شد و تلاش می کند کویزانس را دلداری دهد و او را آرام کند. هانسی فلیک این بازیکن جوان را در آغوش می گیرد و به نظر می رسد ماجرا همین جا تمام شده است.

 

اما انگار لواندوفسکی از رفتار کویزانس هنوز عصبانی بود و بعد از اتمام تمرینات به سمت او میرود و با پرخاش با این بازیکن جوان صحبت می کند. اخبار حاکی از آن است که میشل کویزانس که در اواخر فصل قبل عملکرد خوبی در ترکیب بایرن داشت، مورد توجه لیدزیونایتد قرار گرفت و در آستانه انتقال به لیگ برتر قرار دارد.  حالا ممکن است درگیر شدن با یکی از مهم ترین بازیکنان بایرن مونیخ برای این بازیکن گران تمام شود و روند جدایی او از این باشگاه را تسریع کند.

 

1531603

 

1531604

دیدگاه‌ها