کد خبر : 1710727 | 07 مهر 1399 ساعت 18:01 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیمان حسینی: لیگ ساحلی همراه با بی عدالتی است

پیمان حسینی، دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به روند انتخاب شهرهای محل برگزاری بازی های نهایی لیگ اعتراض کرد.

پیمان حسینی: لیگ ساحلی همراه با بی عدالتی است

به گزارش ورزش سه، دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی می‌گوید که برنامه ریزی لیگ برتر فوتبال ساحلی به شکلی عجیب پیش می‌رود و به زعم او بی عدالتی در برگزاری این لیگ به چشم می‌خورد. او در گفتگوی خود در این باره بیشتر توضیح داده است:

 

* کاملا بی عدالتی انجام شد


ما معتقدیم با این مدل انتخاب شهرها برای برگزاری بازی های نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی، کاملا بی عدالتی صورت گرفته است. اصلا دستور العملی که برای بازی های امسال در نظر گرفته شده به نسبت سال های قبل متفاوت است.

 

* لیگ را کاملا عوض کردند


ببینید روال برگزاری این بازی ها این است که در ابتدا همه تیم های حاضر در این رقابت ها در گروه های 10 تیمی به میدان می روند و در نهایت 4 تیم خودشان را به مرحله نهایی می رسانند. پس از آن باید این 4 تیم با برگزاری یک بازی در برابر یکدیگر و آن هم در شهری بی طرف، قهرمان بازی ها را مشخص کنند. ما نیز با برگزاری 9 بازی در مرحله مقدماتی توانستیم خودمان را به مرحله نهایی این بازی ها برسانیم. حالا موج سواران نوشهر در کنار تیم های گلساپوش یزد، فرش حداد اصفهان و پارس جنوبی بوشهر چهار تیم مرحله نهایی هستند.

 

* این برنامه اصلا منطقی نیست


ما اعتقاد کامل داریم که درباره انتخاب شهر برگزاری بازی های نهایی اجحاف شده است. در ابتدا دوستان آمدند و گفتند که بازی ها باید به صورت رفت و برگشت انجام شود و در حالی که ما در مرحله قبلی بازی ها با حضور 10 تیم 9 بازی انجام دادیم، حالا باید با 4 تیم 6 بازی می کردیم که اصلا منطقی نبود!

 

* بازی ها باید در شهر بی طرف برگزار شود


با این مدل برگزاری بازی ها باید دو شهر انتخاب می شد و در ابتدا مسئولان گفتند شهرهای یزد و بوشهر برای برگزاری این بازی ها انتخاب شدند.ما اعتراض کردیم که چرا باید این اتفاق می افتاد؟ مگر نباید بازی ها در شهربی طرف برگزار شود؟ پس از اعتراض ما، دوستان زمین را عوض کردند و حالا عنوان شد که دو شهر سمنان و بوشهر برای برگزاری بازی ها انتخاب شدند. اصلا چرا باید بوشهر در لیست شهرهای برگزار کننده بازی ها باشد؟ مگر بوشهر تیم ندارد؟

 

* فعلا به سمنان نخواهیم رفت


ما هنوزدر نوشهر هستیم و تا زمانی که شهرهای محل برگزاری بازی ها عوض نشود، مسلما به سمنان نخواهیم رفت. عدم تغییر شهرها باعث شد تا ما هم به احتمال زیاد از بازی ها کنار گذاشته شویم. هر چند که مسئولان تیم با ارسال نامه ای رسما از ادامه حضور در این بازی ها کناره گیری کردند و عواقب این تصمیم نیز کاملا برعهده مسئولان برگزار کننده بازی هاست. احتمالا این اتفاق خواهد افتاد اما باید کاری کنیم که کسی حرف مان را بشنود. شاید سازمان لیگ ما را محروم کند اما ما هم ساکت نمی نشینیم و اگر لازم باشد به فیفا و ای اف سی شکایت خواهیم کرد تا حداقل اجحافی که در حق ما شد از سوی مراجع تصمیم گیری دیده شود.

دیدگاه‌ها