کد خبر : 1710730 | 07 مهر 1399 ساعت 19:09 | 59K بازدید | 104 دیدگاه

فشار هیات مدیره استقلال برای استعفای مدیرعامل

نظرسنجی؛ سعادتمند بماند یا برود؟

بعد از ناکامی‌های اخیر استقلال، این روزها مهم‌ترین بحث درباره باشگاه پرطرفدار پایتخت موضوع ماندن یا رفتن احمد سعادتمند است؛ نظر شما در این خصوص چیست؟

 نظرسنجی؛ سعادتمند بماند یا برود؟

به گزارش "ورزش سه"، استقلال روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد؛ اتفاقات تلخی که طی هفته های گذشته برای آبی های پایتخت یکی پس از دیگری رخ داده، داد هواداران را در آورده و در فضای مجازی به راحتی می‌شود انتقادهای تند آنها از شرایطی که تیم محبوبشان دچارش شده را فهمید. استقلال حالا در یک بحران عجیب قرار گرفته که هیچ چیز در این باشگاه سر جای خودش نیست.


بدهی های گسترده و بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی از یک طرف و نداشتن سرمربی و وضعیت نامشخص بازیکنان از طرف دیگر مهم‌ترین سوژه‌های استقلال در شرایط کنونی هستند و بار سنگین مسئولیت روی دوش احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه افتاده تا بتواند در مدت زمان کوتاه همه مشکلات را برطرف کند.


در چنین شرایطی به نظر می‌رسد هیات مدیره باشگاه استقلال هم اعتمادش به سعادتمند را از دست داده است. مدیرعامل استقلال امروز از اعضای هیات مدیره درخواست جلسه اضطراری برای تعیین تکلیف سرمربی کرد اما این درخواست با مخالفت اعضا مواجه شد. 3 عضو موثر هیات مدیره استقلال خطاب به سعادتمند گفته‌اند که مدیرعامل باشگاه طبق وعده‌اش باید اقدامات موثر برای استخدام الکساندر نوری را جلو ببرد و حرفی برای سرمربی نمی‌ماند. از طرف دیگر این موضوع که سعادتمند نخواسته هیچ توضیحی درباره عملکرد خود طی دو ماه اخیر به هیات مدیره بدهد هم به مذاق آنها خوش نیامده است.


تصمیم هیات مدیره استقلال برای عدم برگزاری جلسه با سعادتمند به نوعی لجبازی هم تلقی می‌شود. بروز اختلافات در هیات مدیره استقلال و مشکلات آنها با سعادتمند مساله‌ای نیست که به تازگی پیش آمده باشد اما ناکامی های اخیر آبی ها باعث شده تا تنش ها در هیات مدیره افزایش پیدا کند و به همین خاطر است که شایعه استعفا یا برکناری سعادتمند از مدیرعاملی باشگاه بیش از هر زمان دیگری دهان به دهان می‌چرخد.


در این بین اختلاف نظر زیادی بین هواداران استقلال برای ماندن یا رفتن سعادتمند وجود دارد؛ عده ای از هواداران معتقدند سعادتمند اگر سمتش را ترک کند، هیات مدیره سریع‌تر و با فراغ بال می‌تواند امور را جلو ببرد. عده ای دیگر اما مخالف ترک باشگاه توسط مدیرعامل در برهه حساس کنونی هستند. برخی هم معتقدند اگر سعادتمند هم برود، فرد جدید قوی‌تر نخواهد بود و استقلال هم در هر شرایطی نمی‌تواند روزهای خوشی را پشت سر بگذارد.


حال از شما هواداران استقلال درخواست می‌کنیم نظر خود را درباره ماندن یا رفتن سعادتمند از مدیریت باشگاه در بخش کامنت‌ها ارائه دهید تا با انتشار آنها یک نظرسنجی منصفانه از مخاطبان "ورزش سه" صورت بگیرد. پرسش این است: «سعادتمند در پست مدیرعاملی استقلال بماند یا برود؟»

دیدگاه‌ها