کد خبر : 1710763 | 07 مهر 1399 ساعت 22:20 | 31.2K بازدید | 1 دیدگاه

تمرین امروز رئال و اتفاقات امیدوارکننده برای زیدان

تمرین امروز رئال مادرید با اتفاقات امیدوار کننده ای برای سرمربی فرانسوی این تیم همراه بود.

تمرین امروز رئال و اتفاقات امیدوارکننده برای زیدان

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان فصل گذشته رقابت‌های لالیگا، در دو بازی ابتدایی خود در فصل 21-2020 کار را خیلی قاطعانه آغاز نکرده است. شاگردان زین الدین زیدان در مسابقه اول با تساوی بدون گل مقابل رئال سوسیداد متوقف شدند. رئال مادرید همچنین در دیدار دوم خود به سختی و با نتیجه 3-2 از سد رئال بتیس عبور کرد.

 

 

1531687

 

 

بحث مصدومیت‌ها اما در همین ابتدای فصل رئال مادرید و زین الدین زیدان را هدف قرار داده است. مدافع برزیلی کهکشانی‌ها یعنی مارسلو بازیکنی بود که دیدار برابر بتیس را به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر از دست داد. با این حال خبر خوب تمرینات امروز رئال برای زیدان این بود که مارسلو در کنار تیم تمرین کرد تا به نظر می‌رسد او مشکلی برای تقابل با وایادولید در هفته چهارم لالیگا نخواهد داشت.

 

خبر امیدوار کننده دیگر از تمرینات امروز رئال مادرید برای زین الدین زیدان و هواداران لوس بلانکوس اینکه، سه بازیکن مصدوم و ناآماده رئال طی هفته‌های گذشته یعنی ادن هازارد، مارکو آسنسیو و لوکاس واسکز نیز یک تمرین گروهی بدون مشکل دیگر را پشت سر گذاشتند تا در واقع به نظر برسد که استفاده از این سه ستاره برای زیدان در دیدار برابر وایادولید با هیچ ریسکی همراه نخواهد بود.

 

 

1530456

دیدگاه‌ها