کد خبر : 1710780 | 08 مهر 1399 ساعت 01:47 | 67.2K بازدید | 16 دیدگاه

سعادتمند: تا دو روز دیگر سرمربی انتخاب می‌شود

مدیرعامل استقلال از انتخاب سرمربی این تیم تا 48 ساعت آینده خبر داد.

سعادتمند: تا دو روز دیگر سرمربی انتخاب می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال پس از شکست استقلال در لیگ قهرمانان آسیا وعده داد که در گفتگویی مفصل با هواداران این تیم صحبت و مسائل مهمی را مطرح می کند.
سعادتمند در این گفتگوی تصویری در خصوص موضوع مهم انتخاب سرمربی آینده استقلال اعلام کرد که تا 48 ساعت دیگر مربی جدید آبی پوشان انتخاب خواهد شد.


سعادتمند در این گفتگوی تصویری و درباره انتخاب سرمربی جدید گفت: من نظر قطعی ام را بر اساس نقطه نظرات کارشناسی خدمت مجمع و هیئت مدیره محترم اعلام کردم و منتظرم این عزیزان نقطه نظرات خود را به من اعلام کنند. من از این دوستان تشکر میکنم چرا که با ما همراهی داشتند. 


وی ادامه داد: متاسفانه در پیشنهادی که من دادم برخی ها که در این فوتبال همیشه هستند، ورود کردند و یک سری نرخ‌ها را بالا بردند. ما قطعا دست آنها را کوتاه خواهیم کرد و قراردادی را منعقد می‌کنیم که به نفع دولت، باشگاه و مردم باشد. هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ مالی به دنبال قراردادی هستیم که برای باشگاه استقلال به صرفه باشد و حتی آورده داشته باشد.


مدیرعامل استقلال اظهار داشت: بنابراین از هواداران اجازه می‌خواهم که یکی دو روز فرصت دهند تا از طریق مصوبه هیئت مدیره و نظر عزیزان نتایج بهتری بگیریم اگر چه هیئت مدیره محترم این لطف را به من داشته و دست من را باز گذاشته اند اما فکر می کنم با نظر این عزیزان می توانیم نتیجه بهتری بگیریم و ان شاالله دل هواداران در این زمینه شاد می‌شود

دیدگاه‌ها