کد خبر : 1710782 | 08 مهر 1399 ساعت 01:30 | 119.6K بازدید | 4 دیدگاه

گفتگویی که تبدیل به مناظره شد

روی کین و کلمه‌ای که صدای کلوپ را بالا برد!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از پیروزی 3-1 تیمش مقابل آرسنال، به صحبت های روی کین، کاپیتان سابق منچستریونایتد، که این بازی را برای شبکه اسکای اسپورتس تحلیل می‌کرد، واکنش نشان داد.

روی کین و کلمه‌ای که صدای کلوپ را بالا برد!

به گزارش "ورزش سه"، قرمزها که امشب در آنفیلد میزبان آرسنال بودند، ابتدا در دقیقه 25 با گل الکساندر لاکازت که روی اشتباه اندی رابرتسون به ثمر رسید، از حریف عقب افتادند اما گل‌های سادیو مانه، اندی رابرتسون و دیوگو ژوتا در نهایت سه امتیاز بازی را نصیب شاگردان کلوپ کرد.

روی کین که بازی را برای اسکای اسپورتس تحلیل می کرد، گفت:" آنها مثل یک ماشین هستند. آنها کیفیت هجومی فوق العاده ای دارند.

آنها بی‌تردید یکی از بهترین تیم های حال حاضر دنیا هستند. آنها تیم های حریف را خفه می کنند. می دانم که آرسنال با بازی از عقب زمین، آنها را به جلو کشیدن ترغیب می کردند اما خود آنها در هر بازی گل های زیادی می زنند.

آنها روی یکی دو موقعیت در خط دفاعی شلخته کار کردند اما کارشان را انجام دادند و تا اینجا شروع خوبی در این فصل داشتند."

 

1531727

 

اما جمله آخر کین، چندان به مذاق کلوپ خوش نیامد و در پاسخ به کین گفت:" آیا درست شنیدم؛ آقای کین گفت که امشب نمایش شلخته ای داشتیم؟ آیا این چیزی بود که شنیدم؟"

کین پاسخ داد:" فکر می کنم آنها یکی دو موقعیت به حریف دادند که از آن ناراحت خواهند بود."

و کلوپ دوباره جواب داد:" می خواستم همین را بشنوم. مطمئن نیستم که درست شنیده باشم. شاید او در مورد بازی دیگری صحبت می کند. حرف های او نمی تواند در مورد این بازی باشد...متاسفم!

در این دیدار هیچ چیز شلخته ای وجود نداشت؛ اصلا. از ثانیه اول ما مقابل یک تیم کاملا آماده، برتر بودیم. باید کاملا مراقب می بودیم تا ضدحمله نخوریم. فکر می کنم 70-60 درصد توپ‌های آنها پشت خط دفاعی ما آفساید بود. فکر می کنم حالا برای بالا رفتن پرچم باید کمی بیشتر صبر کنید اما آنها در آفساید بودند.

آلیسون یک سیو داشت، آنها پشت خط دفاعی ما، دو بار توپ گرفتند. نمی توان جلوی همه موقعیت ها را گرفت. جدا ازاین، فوتبالی که ما امشب بازی کردیم، استثنایی بود. در مورد بازی امشب هیچ چیز بدی نمی توان گفت."

روی کین:" فکر می کنم حرف‌هایم را بد شنیدید. من گفتم آنها در دقایقی شلخته بودند اما فکر می کنم تیم فوق العاده بود. من چیزی جز تحسین برای باشگاه لیورپول ندارم. بنابراین مطمئن نیستم که حرف هایم را درست شنیده باشید."

کلوپ:" نمی توانم قبول کنم چون به اسپیکر نگاه می کردم و کلمه شلخته را شنیدم اما بازی ما اینطور نبود."

کین:" باید بقیه اش را هم بشنوید."

کلوپ:" 100 درصد کل آن را تماشا می کنم."

و بعد از پایان صحبت های کلوپ، روی کین گفت:" چقدر حساس! تصور کنید اگر باخته بودند چه می شد!"

 

1531728

 

کلوپ همچنین در مورد بازی گفت:" ما لحظات فوق العاده زیادی داشتیم اما من فکر نمی کنم که باید در هر موقعیت به گل برسیم. ما 1-0 عقب بودیم اما توانستیم پیروز شویم و کاملا شایسته این نتیجه بودیم. می توانستیم گل های بیشتری بزنیم؟ بله. آنها می توانستند گل های بیشتری بزنند؟ بله. خط دفاعی ما دائما جلو بازی می کرد. بدون خط دفاعی ای که جلو بازی کند، چطور می توانید مقابل اوبامیانگ دفاع کنید؟ ما بارها آنها را تنبیه کردیم و کمی از برنامه بازی آنها را هم از بین بردیم."

دیدگاه‌ها