کد خبر : 1710791 | 08 مهر 1399 ساعت 09:21 | 15.1K بازدید | 1 دیدگاه

آرتتا: لیورپول نسبت به آرسنال، تیم برتر بود

میکل آرتتا سرمربی آرسنال بعد از شکست مقابل لیورپول گفت شاگردان کلوپ در این بازی تیم برتر بوده اند.

آرتتا: لیورپول نسبت به آرسنال، تیم برتر بود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست 3-1 آرسنال مقابل لیورپول در بازی دیشب دو تیم در ورزشگاه آنفیلد، میکل آرتتا سرمربی آرسنال اذعان کرد که لیورپول در این بازی تیم برتر بود. او گفت از شکست تیمش خیلی ناراحت نشده چرا که لیورپول در این بازی استانداردی را نشان داد که او و تیمش باید به آن برسند.

 

در بازی دو تیم با اینکه آرسنال با گل الکساندر لاکازت ابتدا از حریف پیش افتاد ولی لیورپول با ارائه یک بازی برتر موفق شد با گلهای سادیو مانه، اندرو رابرتسون و دیوگو ژوتا بازی را در نهایت با حساب 3-1 به سود خود خاتمه دهد.

 

1531736

 

آرتتا در پایان بازی به خبرنگاران گفت: " ما در بخش بزرگی از بازی پا به پای حریف تلاش کردیم ولی واقعیت این است که آنها از خیلی جهات نسبت به ما برتری دارند. در بعضی فازهای بازی این را به وضوح می شد دید. من از اینکه تیمم تا این حد تلاش کرد و به خودش باور داشت خوشحالم. این همان استانداردی است که تیم ما باید به آن برسد. ما در مسیر متفاوتی قرار داریم. آنها پنج سال است در کنار هم هستند ولی ما چند ماه است با هم کار می کنیم".

 

سرمربی آرسنال در ادامه گفت: " آنها خیلی زود در نتیجه یک اشتباه بزرگ از طرف ما به گل رسیدند. من حس می کردم در نیمه دوم شانس خواهیم داشت و البته بهترین شانس بازی را هم بدست آوردیم. وقتی چنین فرصتهایی پیش می آید باید توپ را وارد دروازه کرد. ما از خیلی جهات راه درازی داریم که باید طی شود".

 

 

دیدگاه‌ها