کد خبر : 1710804 | 08 مهر 1399 ساعت 10:25 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

اندی رابرتسون

از لیورپولی‌ها متشکرم که اشتباهم را جبران کردند

اندی رابرتسون که اشتباهش باعث دریافت گل اول لیورپول مقابل آرسنال شده بود از هم تیمی‌هایش تشکر کرد که اجازه ندادند اشتباه او به بهای شکست تیم تمام شود.

از لیورپولی‌ها متشکرم که اشتباهم را جبران کردند

به گزارش "ورزش سه"، در اوایل بازی دیشب آرسنال و لیورپول، اندی رابرتسون ستاره لیورپول با اشتباهی در دقیقه 25 باعث شد الکساندر لاکازت گل اول بازی را برای آرسنال به ثمر برساند. اندی رابرتسون که خودش در ادامه بازی یکی از سه گل لیورپول را زد تا اشتباهش را جبران کند در پایان بازی از هم تیمی‌هایش تشکر کرد که اجازه ندادند اشتباه او به شکست تیم بی‌انجامد.

 

1531755

 

رابرتسون در پایان بازی با اذعان به اینکه چند سال قبل چنین اشتباهی می‌توانست برای او و تیمش بهایی سنگین داشته باشد گفت: " برای ما یک بازی پر از پرس ولی جذاب بود. ما وقتی توپ را از دست می‌دادیم همگی به حریف واکنش نشان می‌دادیم و آنها را تحت فشار می‌گذاشتیم و مجبورشان می‌کردیم اشتباه کنند. وقتی هم توپ را در اختیار داشتیم کیفیت مان را نشان می‌دادیم".

 

1531754

 

 

رابرتسون در ادامه گفت:" ما نمی‌توانیم شکایتی از بازی داشته باشیم. تنها شکایت من بابت اشتباهی است که باعث شد آرسنال گل بزند. من 99درصد مواقع چنین توپی را درست دفع می‌کنم. ولی بچه‌ها من را نجات دادند. چند سال پیش اگر بود این اشتباه می‌توانست کل بازی من را خراب کند".

 

 

دیدگاه‌ها