کد خبر : 1710829 | 08 مهر 1399 ساعت 12:40 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان تیم اماراتی لیگ قهرمانان در قرنطینه

تیم شباب الاهلی امارات پس از حذف از لیگ قهرمانان آسیا و ترک قطر، وارد امارات شد و اعضای این تیم به قرنطینه رفتند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم شباب الاهلی دبی که در گروه B رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حاضر بود، در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت اما به دلیل کنار گذاشته شدن الهلال از این مسابقات، به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی شد اما در دیدار مقابل الاهلی عربستان در ضربات پنالتی و با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت. آن دیدار در وقت عادی و اضافی با نتیجه مساوی یک – یک به پایان رسیده بود.


اما روز گذشته و پس از حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا، کاروان تیم شباب الاهلی بنا بر قوانین AFC وسایل خود را جمع کرده و قطر را به مقصد کشورشان ترک کردند و هواپیمای این تیم به فرودگاه دبی رسید.


روزنامه اماراتی البیان فاش کرد که تمام اعضای تیم شباب الاهلی پیش از شروع دور جدید تمرینات برای آغاز فصل جدید لیگ امارات راهی قرنطینه شدند تا از اعضای این تیم مجددا تست کرونا گرفته شود و در صورت منفی بودن این نمونه ها، از قرنطینه خارج شوند.

 

1531796


در دیدار الاهلی عربستان  و شباب الاهلی امارات که کار به ضربات پنالتی کشیده شد، حسین عبدالغنی، لوکاس لیما، عبدالرحمن غریب و معتز هوساوی برای الاهلی گلزنی کردند، در حالی که پنالتی عمر السوما هدر رفت. در تیم شباب الاهلی دبی نیز یوسف جابر، عزیز جان گانیف و سعید احمد عبدالله ضربات خود را به گل تبدیل کردند، در حالی که پنالتی های احمد خلیل و عبدالله النقبی به هدر رفت.


اولین مسابقه تیم شباب الاهلی دبی در فصل جدید 2020-2021 روز پنج شنبه 10 مهر ماه در مقابل الظفره در ورزشگاه حمدان بن زاید در باشگاه الظفره برگزار خواهد شد.


به دلیل حضور شوالیه های دبی (لقب تیم شباب الاهلی) در لیگ قهرمانان آسیا، دیدار برابر الاتحاد کلبا در لیگ امارات که قرار بود در نهم سپتامبر سال 2020 برگزار شود، به تعویق افتاد.

 

1531797

 

1531798

 

1531799

دیدگاه‌ها