کد خبر : 1710888 | 08 مهر 1399 ساعت 16:50 | 43K بازدید | 2 دیدگاه

جوزپ پدررول:

اگر زیدان یوویچ را نمی خواهد، بهتر است استعفا کند

مجری و کارشناس معروف اسپانیایی برنامه ال چیرینگیتو انتقادات تندی را علیه زین الدین زیدان مطرح کرد.

اگر زیدان یوویچ را نمی خواهد، بهتر است استعفا کند

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، لوکا یوویچ تابستان گذشته با قراردادی به ارزش 60 میلیون یورو از آینتراخت فرانکفورت به رئال پیوست. او توانسته بود آمار 27 گل زده را برای باشگاه آلمانی به ثبت برساند و امیدهای زیادی به درخشش او در رئال می رفت اما فصل گذشته در 27 بازی تنها 806 دقیقه در زمین بود و دو گل زد و دو پاس گل داد.

 

 

1531115

 

 

یوویچ که در نخستین بازی این فصل رئال برابر سوسیداد حتی گرم هم نکرد، شنبه شب برابر بتیس از ابتدا در ترکیب ثابت رئال قرار گرفت و توانست باعث اخراج مدافع حریف شود که در واقع تنها اثرگذاری مثبت او در جریان بازی بود.

زین الدین زیدان چندی پیش به یوویچ توصیه کرده بود که بهتر است راهی تیم دیگر به صورت قرضی شود چون برای یک مهاجم 21 ساله نیمکت نشینی نمی تواند اتفاق مثبتی باشد. زیزو از باشگاه خواسته تا بورخا مایورال حفظ شود ولی یوویچ قرضی به تیمی دیگر برود.

 

 

1531869

 

 

جوزپ پِدرِرول شب گذشته در برنامه ال چیرینگیتو و در انتقاد از زیدان گفت:« اگر زیدان لوکا یوویچ را نمی خواهد، این خودش است که باید از رئال برود. یوویچ انتخاب خود زیدان بود و او تنها بازیکنی است که شخصا از سران رئال جذبش را خواسته بود اما پس از اینکه یک فصل به او بازی نداد، حالا عنوان کرده که به کارش نمی آید. باشگاه به خاطر خواسته زیدان 60 میلیون یورو برای یوویچ هزینه کرد اما او فقط روی نیمکت می نشیند. می دانم که رئال قصد نداشت برای یوویچ 60 میلیون پرداخت کند و این کار را فقط برای زیدان انجام داد اما حالا او را نمی خواهد!»

 

پِدرِرول ادامه داد:« زیدان بازیکن یاب خوبی نیست و این یک واقعیت است. مربیانی داریم که تبحری در انتخاب بازیکن جدید ندارند و این کار را باید باشگاه برای شان انجام دهد و زیدان یکی از آنهاست. زیدان خیلی فوتبال نمی بیند و از وضعیت بازیکنان آینده دار خبری ندارد. زیدان اما هماهنگ کننده خوبی است و یک مدیر بزرگ در رختکن. او می داند که تیمش باید به چه شیوه ای بازی کند و ایده های خاص خودش را دارد. به نظر می آید رئال سبک مشخصی ندارد ولی در نهایت برنده و قهرمان می شود و این هنر زیدان است. اینجا دیگر نمی توان او را زیر انتقاد برد.»

 

 

دیدگاه‌ها