کد خبر : 1710871 | 08 مهر 1399 ساعت 14:37 | 28.1K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای ال چیرینگیتو

زیدان تکلیف مهاجم ذخیره بنزما را روشن کرد

زین الدین زیدان به لوکا یوویچ گفته است که به دنبال تیمی دیگر برای خود باشد و در عوض بورخا مایورال را حفظ خواهد کرد.

زیدان تکلیف مهاجم ذخیره بنزما را روشن کرد

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، رئال مادرید از ابتدای نقل و انتقالات مشخص کرد که خرید جدیدی نخواهد داشت و تنها به فروش بازیکن فکر می کند. تبعات اقتصادی کرونا به گونه ای بود که سران رئال ترجیح دادند هیچ فعالیتی برای خرید بازیکن نداشته باشند؛ با وجود اینکه لزوم جذب یک مهاجم جدید در این تیم احساس می شود.

 

 

1530714

 

 

کریم بنزما در خط حمله برای زین الدین زیدان گزینه شماره یک است و او در جریان بازی با رئال سوسیداد در نخستین بازی فصل و در حالی که کار بدون گل دنبال می شد، ترجیح داد بنزما در زمین بماند ولی یوویچ و بورخا مایورال را به زمین نفرستند.

در بازی دوم برابر رئال بتیس، یوویچ از ابتدا کنار بنزما به میدان رفت و نمایش خوبی نداشت ولی بورخال مایورال که در انتهای بازی به زمین آمد، توانست یک پنالتی از حریف بگیرد و همان باعث برتری رئال شد.

 

 

1527967

 

 

شب گذشته ادو آگیره خبرنگار نزدیک به باشگاه رئال مادرید در برنامه ال چیرینگیتو ادعا کرد که زیدان به یوویچ گفته است که روی او حساب نمی کند و بهتر است به صورت قرضی راهی تیمی دیگر شود. در عوض او به باشگاه گفته است که بورخا مایورال را برای این فصل می خواهد و این مهاجم باید بماند.

مایورال در حال مذاکره با باشگاه رم بود ولی با درخواست زیدان این مذاکرات متوقف شده است. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، مایورال ذخیره بنزما در فصل جاری خواهد بود. او محصول آکادمی باشگاه رئال مادرید است و دو فصل اخیرا را قرضی برای لوانته بازی می کرد.

در مورد یوویچ گفته می شود که او از سه باشگاه ایتالیایی پیشنهاد دارد و قرضی به یکی از آنها خواهد رفت.

 

 

1299311

دیدگاه‌ها