کد خبر : 1710924 | 08 مهر 1399 ساعت 19:31 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: اینزاگی هم مثل من معتاد فوتبال است

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر معتقد است که تیمش در دیدار فردا مقابل بنونتو کار دشواری پیش رو خواهد داشت.

کونته: اینزاگی هم مثل من معتاد فوتبال است

به گزارش "ورزش سه"، اینتر بعد از یک پیروزی دشوار برابر فیورنتینا، فردا شب در چهارچوب بازی عقب افتاده از هفته اول مسابقات سری آ به مصاف تیم تازه صعود کرده بنونتو خواهد رفت؛ باشگاهی که هدایت آن بر عهده اسطوره میلان یعنی پیپو اینزاگی است.

 

آنتونیو کونته پیش از بازی فردای تیمش مقابل بنونتو گفت: " من انتظار یک مسابقه سخت را خواهم داشت. سال گذشته آنها در سری بی بسیار فوق‌العاده عمل کردند و خیلی زود از حریفان خود پیش افتادند. بنونتو یک سرمربی دارد که سالها هم تیمی من بوده و بسیار خوب عمل می کند. ما لحظات بزرگ زیادی را در کنار هم تجربه کرده‌ایم و فکر می‌کنم که اینزاگی هم مثل من معتاد فوتبال است. "

 

 

1482329

 

 

سرمربی نراتزوری درباره بازی ابتدای هفته اینتر مقابل فیورنتینا که با پیروزی سخت و 4-3 این تیم همراه بود نیز گفت: " من آن مسابقه را بسیار دوست داشتم و حتی این موضوع را به بازیکنان نیز گفتم. از نظر هجومی بازی خوبی را ارائه دادیم و در خط دفاعی نیز کم نقص عمل کردیم. در برخی شرایط تعادل خوبی از خودمان نشان نمی‌دهیم. ما باید پیشرفت کنیم چرا که در خارج از کشور تیم‌هایی نظیر منچستر سیتی و بایرن مونیخ وجود دارند که گل های زیادی به ثمر می رسانند.

 

 

1531901

 

 

ما همچنان باید به فوتبال هجومی خود ادامه دهیم چرا که واقعاً لذت بخش است اما باید به بخش دفاعی مان نیز توجه داشته باشیم."

دیدگاه‌ها