کد خبر : 1710962 | 09 مهر 1399 ساعت 00:18 | 22K بازدید | 1 دیدگاه

تاتنهام 1 (5)- چلسی 1 (4)؛ مورینیو نبرد حیثیتی را برد

تاتنهام موفق شد در جام اتحادیه در ضربات پنالتی چلسی را مغلوب و به دور بعدی صعود کند.

تاتنهام 1 (5)- چلسی 1 (4)؛ مورینیو نبرد حیثیتی را برد

به گزارش "ورزش سه"، چلسی با گلزنی تیمو ورنر در نیمه اول از تاتنهام پیش افتاد، اما عقب نشینی شاگردان فرانک لمپارد در نیمه دوم باعث شد اریک لاملا گل تساوی را به ثمر برساند و این مسابقه در نهایت به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضیافت پنالتی ها این تاتنهام بود که بهتر عمل کرد و در نهایت راهی دور بعدی جام اتحادیه شد.

 

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 17 و روی ارسال میسون مونت می توانست به گل اول هم دست یابد، اما ضربه زمینی کالوم هودسون اودوی از درون محوطه با مهار هوگو لوریس همراه شد.

 

1531917

 

1531920

 

اما در دقیقه 20 چلسی به گل رسید. سزار آسپلیکوئتا به زیبایی سرجی رگیلون را جا گذاشت و با ارسالی زمینی تیمو ورنر را صاحب توپ کرد تا او با ضربه ای دقیق از روی خط محوطه گل اول چلسی را به ثمر برساند.

 

در ادامه تاتنهام تلاش زیادی برای زدن گل تساوی داشت و این اتفاق در دقیقه 35 در آستانه رخ دادن بود. پاس سرژ اوریه به اریک لاملا رسید و او می توانست دروازه چلسی را باز کند، اما دروازه بان جدید این تیم یعنی مندی به زیبایی توپ را مهار کرد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و چلسی با برتری 0-1 راهی رختکن شد.

 

تاتنهام بازی را بهتر آغاز کرد و در همان ابتدای نیمه دوم سرخی رگیلون در سمت چپ محوطه صاحب بهترین فرصت برای زدن گل تساوی داشت، اما ضربه محکم او با عکس العمل زیبای مندی همراه شد.

 

در دقیقه 54 و روی پاس مناسب اریک دایر، استیون برخواین در مقابل دروازه چلسی صاحب موقعیت شد، اما ضربه او با بی دقتی از کنار دروازه به بیرون رفت. دقایقی بعد و روی اشتباه برخواین چلسی فرصت خوبی برای زدن گل دوم و راحت کردن خیال خود داشت، اما ضربه محکم تیمو ورنر در اختیار هوگو لوریس قرار گرفت.

 

در دقیقه 77 جورجینیو با ارسال یک پاس بلند هودسون اودوی را در موقعیت مناسبی برای گلزنی قرار داد، اما این بازیکن قادر به استفاده از این فرصت نبود.

 

لحظاتی بعد هری کین با حرکتی انفرادی در محوطه جریمه چلسی صاحب بخت مناسبی برای گلزنی شد، اما ضربه او از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.

 

1531925

 

اما بالاخره تاتنهام در دقیقه 82 به گل رسید. ارسال دقیق رگیلون از سمت چپ درون محوطه به اریک لاملا رسید و او با کنترل دقیق و ضربه ای زمینی موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند. در ادامه تلاش دو تیم برای زدن گل برتری اثربخش نبود و بازی به ضربات پنالتی کشیده شد.

 

ضربات پنالتی:

 

اریک دایر: گل شد

 

تامی آبراهام: گل شد

 

اریک لاملا: گل شد

 

سزار آسپلیکوئتا: گل شد

 

هویبرگ: گل شد

 

جورجینیو: گل شد

 

لوکاس مورا: گل شد

 

امرسون: گل شد

 

هری کین: گل شد

 

میسون مونت: به بیرون زد

دیدگاه‌ها