کد خبر : 1710966 | 09 مهر 1399 ساعت 00:31 | 170K بازدید | 4 دیدگاه

اشتباهاتم را می پذیرم!

اعتراف بزرگ لیونل مسی؛ پرچم سفید کاپیتان!

لیونل مسی، کاپیتان بارسلونا مدعی شد همیشه تنها هدفش پیشرفت این باشگاه بوده است.

اعتراف بزرگ لیونل مسی؛ پرچم سفید کاپیتان!

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی تابستان عجیبی را سپری کرد و حدود یک ماه قبل با تمام توان در تلاش برای جدایی از بارسلونا بود. به نظر می رسید این بار خواسته او مبنی بر رفتن از بارسا قطعی است و منچسترسیتی نیز برای خرید این ستاره بزرگ و پرافتخار وارد عمل شده بود. اما در نهایت لیونل مسی در مصاحبه ای مدعی شد برای عدم ورود به درگیری های حقوقی تصمیمش را تغییر داده و یک سال دیگر در نیوکمپ خواهد ماند.

 

1530608

 

اما به نظر می رسید لیونل مسی همچنان از شرایط ناراضی است و  حتی هنگام جدایی لوییس سوارز نیز پیامی طعنه آمیز منتشر کرد؛ اگرچه در مصاحبه ای مدعی شد اشتباهات خود را قبول می کند و تنها راه حل پیشرفت باشگاه اتحاد خواهد بود.

 

لیونل مسی گفت: "بعد از این همه اختلاف نظر، می خواهم این مسائل را دیگر تمام کنم. ما همه بارسایی ها باید با هم متحد باشیم و به این فکر کنیم که بهترین روزها برای بارسلونا در راه است. من اشتباهات خودم را می پذیرم، اما اگر هر اتفاقی رخ داد تنها قصد من قوی تر شدن و بهبود شرایط باشگاه بوده است.

 

من می خواهم برای همه اعضای باشگاه و کاتالان هایی که هواداران ما هستند پیامی ارسال کنم. اگر در مقطعی کاری انجام دادم و یا حرفی زدم، تنها بهترین ها را برای بارسلونا می خواستم. تنها راه رسیدن به اهدافمان این است که تعصب و شور و اشتیاق خود را برای کسب موفقیت افزایش دهیم، باید همیشه متحد بمانیم و در یک مسیر حرکت کنیم."

دیدگاه‌ها