کد خبر : 1710970 | 09 مهر 1399 ساعت 00:50 | 75.8K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: نمی توانم اریک دایر را به قتل برسانم!

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام روحیه بالای بازیکنانش در بازی برابر چلسی را مورد ستایش قرار داد.

مورینیو: نمی توانم اریک دایر را به قتل برسانم!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام در شرایطی که تا اواخر بازی از چلسی عقب بود، در نهایت توسط اریک لاملا به گل رسید و با برتری در ضربات پنالتی موفق به صعود به دور بعد جام حذفی شد. ژوزه مورینیو در یک صحنه از بازی در رختکن به دنبال اریک دایر رفت و حالا در این رابطه و جریان بازی صحبت کرده است.

 

ژوزه مورینیو گفت: "ما برای این مسابقه برنامه داشتیم و سیستمی که در ابتدا دیدار استفاده کردیم راحت ترین سبک بازی برای تاتنهام نبود. سه بازیکن ترکیب ابتدایی ما برای اولین بار در این فصل در یک بازی رسمی حاضر می شدند و حل این معما دشوار بود.

 

1531942

 

کوکو شگفت انگیز بازی کرد، اما من نمی توانم روز پنجشنبه به او بازی دهم. من می دانم که چرا شما در مورد اریک لاملا می پرسید، اما بسیاری از بازیکنان خیلی خوب عمل کردند. عملکرد اریک دایر فوق بشری بود و ما به او نیاز داشتیم، اما حالا دایر پنجشنبه دیگر نمی تواند در ترکیب قرار گیرد.

 

بازیکنان روحیه خوبی دارند و ما با سبکی که می خواستیم برابر چلسی با بهترین بازیکنانش مبارزه کردیم. اگرچه در ضربات پنالتی به کمی شانس هم نیاز دارید، اما موارد مهم دیگری نیز وجود دارد. هر پنج پنالتی زن تاتنهام ابراز آمادگی کردند که اولین پنالتی را بزنند و این بیانگر روحیه فوق العاده تیم است.

 

در مورد اریک دایر نیز می توانید تصور کنید چه اتفاقی رخ داده است. من فقط به رختکن رفتم تا کاری کنم او زودتر به زمین بازگردد، زیرا در آن لحظات ما یک یار کمتر داشتیم. این نتیجه خستگی بود و من نمی توانم پنج شنبه او را در ترکیب قرار داده یا این بازیکن را به قتل برسانم.

 

درگیری لفظی با فرانک لمپارد؟ احساس من به لمپارد مانند زمانی است که شاگردم بود. فقط به او گفتم وقتی تیمت عقب است باید لب خط باشی، زیرا تیمت به تو نیاز دارد."

دیدگاه‌ها