کد خبر : 1710990 | 09 مهر 1399 ساعت 10:17 | 43.4K بازدید | 2 دیدگاه

توضیحات مورینیو درباره درگیری لفظی‌اش با لمپارد

علت عصبانیت ژوزه از لمپارد: کری‌خواندن در کنار خط

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام که دیشب در کنار خط با شاگرد سابقش فرانک لمپارد درگیری فیزیکی پیدا کرده بود درباره آنچه بین آنها گذشته توضیحات کاملی ارائه داد.

علت عصبانیت ژوزه از لمپارد: کری‌خواندن در کنار خط

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام و چلسی دیشب در استادیوم خانگی تاتنهام و در مرحله یک هشتم نهایی جام اتحادیه انگلیس به مصاف هم رفتند. بازی در وقتهای قانونی با تساوی 1-1 و در ضربات پنالتی با پیروزی 5-4 شاگردان مورینیو به پایان رسید ولی یکی از مهمترین اتفاقات جنجالی این بازی درگیری لفظی ای بود که بین سرمربی های دو تیم در کنار خط اتفاق افتاد.

 

لمپارد در جریان بازی اغلب مسابقه را ایستاده تماشا می‌کرد و به نظر می‌رسد این اقدام او در نهایت مورینیو را عصبانی کرده بود به خصوص بعد از آنکه تیمو ورنر در اوایل بازی برای چلسی گلزنی کرد تا شاگردان لمپارد از تیم مورینیو پیش بیفتند.

 

1531981

 

مورینیو برای خالی کردن عصبانیت خود از رفتار لمپارد که آن را غرورآمیز برداشت کرده بود به او درباره بازی گذشته تیمش مقابل وست بروموویچ طعنه زد. بازی ای که چلسی ابتدا از حریفش 3-0 عقب افتاد و بعد به زحمت توانست کار را به تساوی 3-3 بکشاند. مورینیو به لمپارد گفت: " فرانک، لعنتی، وقتی تیمت 3-0 می بازد که نباید اینجا اینطوری بایستی".

 

مورینیو در پایان بازی وقتی در مقابل خبرنگاران قرار گرفت توضیحات کاملی درباره اتفاقی که در زمین افتاد ارائه کرد و اصرار داشت که برای فرانک لمپارد احترام زیادی قائل است. کسی که در دوران حضور مورینیو در چلسی شاگرد او بود و نقش مهمی در رسیدن تیم مورینیو به دو قهرمانی در لیگ برتر داشت.

 

1531980

 

مورینیو در پایان بازی در این باره به خبرنگاران گفت: " درباره رابطه من و فرانک مهمترین چیز احساسی است که نسبت به او دارم. این مهمتر از هر کلمه ای است که بین من و او رد و بدل می شود".

 

 

سرمربی تاتنهام در ادامه گفت: " فرانک زمانی که بازیکن بود برای من چیزی کم نگذاشت و من این را هرگز فراموش نخواهم کرد. احساس من نسبت به فرانک همیشه این هست و خواهد بود: من او را به عنوان یک فوتبالیست، یک دوست و یک حرفه‌ای دوست دارم".

 

1531982

 

آقای خاص در ادامه توضیحاتش اضافه کرد: " چیزی که من به فرانک گفتم نظر و توصیه یک مربی مسن به یک مربی جوان بود. مساله این است که بازیکنان زمانی به ما نیاز دارند که در حال باخت هستند. وقتی تیم در حال پیروز شدن است نیازی ندارد که مربی اش در کنار خط فعالیت شدید داشته باشد. در بازی قبلی وقتی آنها 3-0 عقب بودند من برای فرانک ناراحت شدم چون خیلی غمگین و ناراحت روی نیمکتش نشسته بود. از نظر فوتبالی ولی من چیزی ندارم که بخواهم به او یاد بدهم. من فقط نظرم را به فرانک گفتم. نظرم این بود که وقتی تیمت دارد می بازد کنار خط بایست و وقتی تیمت در حال برنده شدن است آرام باش".

 

فرانک لمپارد هم در پایان بازی درباره این درگیری لفظی با مورینیو گفت: " من و ژوزه کنار خط شوخی می کردیم. من با ژوزه رابطه خیلی خوبی دارم و به او هم همین را می گفتم. من در این باره با او صحبت کردم که به نظرم بیشتر از اینکه با بازیکنانش صحبت کند داشت با داور حرف می زد. یک اتفاق کوچک بود که یک لحظه بین ما پیش آمد".

 

 

دیدگاه‌ها