کد خبر : 1711039 | 09 مهر 1399 ساعت 13:36 | 27.8K بازدید | 12 دیدگاه

جنگ مدیرعامل و هیئت مدیره استقلال علنی شد

توافق با نوری سعادتمند را نگه می‌دارد؟

احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال دقایقی پیش رسما اعلام کرد که با الکس نوری سرمربی ایرانی تبار مقیم آلمان به توافق رسیده است.

توافق با نوری سعادتمند را نگه می‌دارد؟

به گزارش "ورزش سه"، صحبت های احمد سعادتمند پس از آن بر زبان وی جاری شده که به نظر می رسد از سوی اعضای هیئت مدیره استقلال تحت فشار است و آنها قصد برکناری وی را دارند.


سعادتمند که پیش از این از کارت آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی در جنگ با فرهاد مجیدی استفاده کرده بود، این بار با اعلام خبر توافق این سرمربی ایرانی – آلمانی توپ را به زمین هیئت مدیره باشگاه انداخته است و البته با این کار موضع خود را تقویت کرده تا برداشتن او از صندلی مدیریت استقلال دشوارتر هم بشود.

 

سعادتمند که از زمان حضور در استقلال مشکلات فراوانی را تحمل کرده و موفق شده برخی از آنها را پشت سر بگذارد، در حال حاضر بیش از هر چیز نگران موجی است که ممکن است او و صندلیش را با هم ببرد. البته این مدیر قدیمی ورزش ایران هم قصد عقب نشینی به این سادگی ها را ندارد و اعلام خبر توافق قطعی و لازم با الکس نوری در همین مسیر است.

 

جنگ سعادتمند و هیئت مدیره اما در شرایطی بالا گرفته که استقلال با بازگشت از بازی های آسیایی و قطعی شدن جدایی 2 یا 3 بازیکن کلیدی اش، نیازمند تقویت مجدد در بازار نقل و انتقالات و شروع برنامه ریزی برای حضور قدرتمند در لیگ آینده است اما تنش های سطح بالای مدیریتی و اوضاع نابسامان فعلی ممکن است باعث شود بازیکنان مدنظر آبی پوشان روانه تیم های دیگری بشوند. استقلال که در فصل نقل و انتقالات با سلیقه افرادی که هرگز نام آنها منتشر نشده، بسته شده است و با حضور در مسابقات آسیایی و تحمل شکست و برگشت به ایران و ایجاد مسائل جدید، نیازمند تغییراتی برای شروع بهتر و یکدست تر در رقابت های پیش روی فوتبال ایران است.

 

باید دید این شطرنج و این بازی تأخیری کی به پایان می رسد و آیا الکساندر نوری به عنوان سرمربی استقلال معرفی خواهد شد و اگر اینطور باشد، او چه کسانی را به عنوان دستیار انتخاب می کند و قرار است با چه کادر و بازیکنانی لیگ را آغاز کند.
در عین حال موضوع دیگر هم این است که آیا با بیانیه ای که سعادتمند دقایقی پیش در رسانه باشگاه استقلال منتشر کرده است، او در پست خود باقی می ماند و مربی جدید را به جمع آبی پوشان اضافه می کند و یا پست خود را تحویل داده و باشگاه با سرپرست جدید اداره خواهد شد.

 

نکته مهم در این بین، مسئله الکس نوری و شرایط قراردادی او و همچنین قطعیت و یا عدم قطعیت حضور این مربی در ایران است. طبعا اگر نوری به هر دلیلی سرمربی استقلال نشود، آبی ها مجبورند از گزینه های داخلی استفاده کنند که اکثریت آنها در لیگ برتر ایران مشغول به کارند.

دیدگاه‌ها