کد خبر : 1711144 | 09 مهر 1399 ساعت 21:45 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش مثلث سانچ، لوکاکو، مارتینز؛

اینتر 5 - 2 بنوونتو؛ کونته، اینزاگی را کیش و مات کرد

شاگردان آنتونیو کونته توانستند با نمایشی درخشان مقابل بنوونتو به برتری 5-2 رسیدند.

اینتر 5 - 2 بنوونتو؛ کونته، اینزاگی را کیش و مات کرد

به گزارش "ورزش سه" در دیدار معوقه هفته نخست سری آ ایتالیا امشب اینتر در خانه بنوونتو توانست با پنج گل حریف تازه صعود کرده خود به سطح اول فوتبال ایتالیا را تحقیر کند؛ شاگردان کونته از همان ابتدا سوار بر بازی بودند و تنها لوکاکو سی ثانیه فرصت لازم داشت تا گل اول را وارد دروازه حریف کند. پس از این گل، توپ و میدان همچنان در اختیار شاگردان کونته بود و این‌بار روی یک کار تیمی زیبا و پاس کات‌بک تماشایی از اشلی یانگ، با ضربه‌ای والی گالیاردینی توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

 

1532143

 

دقایقی پس از گلزنی گالیاردینی، بار دیگر لوکاکو توانست برای تیمش گلزنی کند و از اشتباه خط دفاعی حریف گل سوم اینتر را به ثمر رساند؛ شاگردان پیپو اینزاگی پس از دریافت گل سوم تلاش کردند تا با فشار روی دروازه حریف، جبران مافات کنند که سرانجام اشتباه عجیب هندانوویچ سنگربان باتجربه اینتری‌ها باعث شد تا گل نخست بنوونتو به ثبت برسد. پس از این گل هم مجددا شاگردان کونته برای گلزنی تلاش کردند و این‌بار نوبت به اشرف حکیمی رسید تا دروازه حریف را باز کند و بار دیگر در ترکیب اینتری‌ها بدرخشد.

 

1532144

 

پس از پایان نیمه نخست با رد و بدل شدن 5 گل به سود اینتری‌ها، نیمه دوم شاگردان اینزاگی برای کاهش اختلاف به میدان آمدند که شوت بازیکنان بنوونتو به تیرک دروازه هندانوویچ برخورد کرد و به بیرون رفت؛ در ادامه این‌بار شوت بازیکنان اینتر به تیرک خورد و ضربه تماشایی گالیاردینی با برخورد به تیرک افقی دروازه مانع از دومین گل هافبک اینتری‌ها در این مسابقه شد. حملات ادامه‌دار شاگردان کونته برای سرانجام به ثمر نشست و روی پاس الکسیس سانچز، لائوتارو مارتینز توانست گل پنجم تیمش را به ثمر برساند.

در ادامه فرصت عالی برای رسیدن به گل ششم هم برای اینتری‌ها فراهم شد که ایوان پریشیچ نتوانست موقعیت فوق‌العاده گلزنی ساخته شده توسط سانچز و اشرف حکیمی را به گل تبدیل کند و در مقابلدروازه خالی توپ را به بیرون زد؛ روی غفلت خط دفاعی اینتر، کاپراری توانست دومین گل خود مقابل اینتر را در جدال امشب به ثمر برساند تا اختلاف دو تیم به سه گل برسد و در نهایت نیز با همین اختلاف نتیجه بازی به سود شاگردان کونته رقم بخورد. البته در آخرین ثانیه‌های بازی، اریکسن روی یک شوت فوق‌العاده فرصت گلزنی داشت که توپ به تیرک افقی دروازه حریف برخورد کرد تا بازی با حساب 5 بر 2 به سود اینتر به پایان برسد و این تیم با تفاضل گل کمتر نسبت به ناپولی در رده دوم جدول قرار گیرد.

دیدگاه‌ها