کد خبر : 1711164 | 09 مهر 1399 ساعت 23:26 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی؛ نیمار و مدافع مارسی تبرئه شدند

نیمار و آلوارو گونزالس از حکم محرومیت سنگین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه گریختند.

رسمی؛ نیمار و مدافع مارسی تبرئه شدند

به گزارش "ورزش سه"، در شروع فصل جدید لوشامپیونا در فرانسه دربی بزرگ این لیگ بین پاری سن ژرمن و مارسی به جنجال کشیده شد. جنجالی که نیمار ستاره PSG و آلوارو گونزالس بازیکن مارسی در مرکز آن قرار داشتند. نیمار در اواخر بازی با دست ضربه ای به سر آلوارو کوبید و از بازی اخراج شد اما او که به شدت خشمگین بود ادعا داشت از سوی بازیکن مارسی به او توهین نژادی شده است. ادعایی که از سوی مدافع مارسی و این باشگاه فرانسوی تکذیب شد.

 

 

1529353

 

 

هفته گذشته متخصصین لب‌خوانی بعد از بررسی دقیق تصاویر موجود از درگیری لفظی بین نیمار و آلوارو متوجه شده اند که بین آنها چه صحبتهایی رد و بدل شده است.

رسانه Esporte Espetacular در برزیل از متخصصین لب‌خوانی درخواست کرد تا با بررسی دقیق فیلمهای نیمار و آلوارو تشخیص بدهند که بین آنها واقعاً چه گذشته. این متخصصین در نهایت اعلام کردند که گونزالس خطاب به نیمار از کلمه "مونو" استفاده کرده که در اسپانیایی به معنای میمون است.

 

 

1527196

 

 

چند روز پیش همچنین مشخص شد که نیمار به بازیکن ژاپنی مارسی نیز توهین نژادی کرده است.

نیمار که به تازگی محرومیت دو جلسه ای خود را پشت سر گذاشته و برابر رنس به میدان رفت، خطر محرومیتی 10 جلسه ای را حس می کرد. در صورت اثبات توهین بازیکن مارسی، او هم با محرومیت مشابه روبرو می شد اما دقایقی پیش جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه پایان یافت و به دلیل نبودن مدارک کافی، هر دو بازیکن تبرئه شدند. به این ترتیب داستان پر حاشیه لوکلاسیک فرانسه نیز پایان یافت بدون اینکه محرومیتی بی سابقه برای نیمار و آلوارو در نظر گرفته شود.

دیدگاه‌ها