کد خبر : 1711166 | 09 مهر 1399 ساعت 23:31 | 154.3K بازدید | 0 دیدگاه

با این تعصب باید به فینال برویم و قهرمان شویم

پیروانی: بازیکن پرسپولیس با گریه این پیراهن را گرفت!

افشین پیروانی که تلاش زیادی به عنوان سرپرست تیم برای بخشش کارت قرمز سیامک نعمتی داشت، در پایان بازی از تعصبی که بازیکنان برای دستیابی به موفقیت پشت سر می‌گذارند صحبت کرد.

پیروانی: بازیکن پرسپولیس با گریه این پیراهن را گرفت!

به گزارش "ورزش سه" سرپرست پرسپولیس دقایقی بعد از برتری این تیم مقابل پاختاکور درباره این نمایش گفت: بازی خیلی سخت بود. خسته نباشید و تشکر به کادرفنی و بازیکنانی که از جان مایه می گذارند. بازی ها خیلی فشرده است و خدا را شکر که به عنوان نماینده ایران بازی ها را پشت سر گذاشتیم و به النصر عربستان رسیدیم. تشکر ویژه ای از هواداران که همیشه حامی ما بودند و دلگرمی بزرگی علیرغم غیبت در اینجا برای ما هستند. شرایط سختی داریم و بازیکنی داریم که با انگشت شکسته و با آمپولی که به آن می زند با تمام توان بازی می کند. من به همه خسته نباشید می گویم و امیدوارم بازی آخر را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم.

 

وی ادامه داد: باید از روابط بین الملل فدراسیون و باشگاه خودمان تشکر کنیم که مساله سیامک نعمتی را دنبال و خوشبختانه به نتیجه رسید و فکر کنم برای اولین بار در تاریخ فوتبال ما بود. در بحث نعمتی این موضوع نشان داد که خواستن توانستن است. باید وقت بگذاری و پیگیری کنی و خوشبختانه نتیجه داد.

 

پیروانی درباره حضور بازیکنان جدید و انگیزه ای که در تیم از خود به نمایش گذاشتند گفت:  گرفتن بازیکن خیلی سخت بود و بازیکنی که شب زنگ زد و گریه کرد و گفت بیایم پرسپولیس. بازیکن دیگری بود که برادرش گفت او دوست ندارد جایی جز پرسپولیس برود. این بازیکنان عشق پرسپولیس دارند و رمز موفقیت ما رفاقت و تعصب است. کار تاکتیکی هم جای خود دارد اما خوشبختانه از نظر رفاقت و تعصب هم شرایط فوق العاده ای داریم. یک گام دیگر تا فینال آسیا داریم و انشاالله بتوانیم در کنار هم به این موفقیت برسیم. 

 

سرپرست پرسپولیس درباره حریف بعدی این تیم نیز گفت: النصر تیم خوب و قدرتمندی است. آنها بهترین هستند ولی هواداران بدانند که ما پرسپولیس و قهرمان ایران هستیم. با تمام وجود می رویم تا از این فینال در منطقه غرب عبور کنیم.

 

پیروانی در پایان گفت: یک سری عاشق این جا هستند و با تعصب به پیراهن پرسپولیس  امیدوارم بازی با النصر هم موفق از زمین خارج شوند و انشاالله با قهرمانی کار را به پایان برسانیم.

دیدگاه‌ها