کد خبر : 1711329 | 10 مهر 1399 ساعت 23:16 | 56.5K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش ستاره یونایتد به رویارویی دوباره رونالدو-مسی

برونو فرناندس در واکنش به همگروه شدن یوونتوس و بارسلونا در لیگ قهرمانان، از جدال دوباره مسی-رونالدو استقبال کرده و می‌گوید هوادار رونالدو است.

واکنش ستاره یونایتد به رویارویی دوباره رونالدو-مسی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه در قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان مشخص شد لیونل مسی و کریستیانو رونالدو امسال در مرحله گروهی این تورنمنت با تیم‌های خود بارسلونا و یوونتوس مقابل هم قرار می‌گیرند، برونو فرناندس ستاره پرتغالی منچستریونایتد از این مصاف استقبال کرده و گفت همیشه هوادار کریستیانو بوده.

 

1528223

 

فرناندس پرتغالی کسی است که در کشورش او را بیش از هر کس دیگری به کریستیانو تشبیه می کنند. او درست مثل کریستیانوی جوان درخشش خود را در پرتغال و در باشگاه اسپورتینگ این کشور آغاز کرده و مثل الگوی بزرگش راهی اولدترافورد شده و در بدو وردش موفق شده خود را به عنوان یکی از ستاره‌های اصلی شیاطین سرخ مطرح کند.

 

برونو فرناندس به بهانه رویارویی جدید رونالدو و مسی در چمپیونزلیگ امسال گفت: " من و برادرم مثل همه بچه‌های فوتبالی آن زمان دائم بر سر اینکه مسی بهتر است یا رونالدو بحث می کردیم. من همیشه تیم رونالدو بودم و برادرم هوادار مسی".

 

1532513

 

ستاره پرتغالی یونایتد در ادامه گفت: " یک بار که من و برادرم برای دیدن پدرم که برای کار در سوئیس بود به آنجا رفته بودیم با او برای خرید لباس به فروشگاه رفتیم. آن روزها اینترنت نبود که بشود لباس تیم‌ها را در همه جای دنیا راحت خرید. به خصوص لباس تیم‌های لیگ برتر در پرتغال کم پیدا می‌شد. یادم هست که بلافاصله به سراغ لباس منچستریونایتد رفتم، فقط و فقط به خاطر رونالدو. تیم رویایی من در انگلیس همیشه یونایتد بوده و هست".

 

 

دیدگاه‌ها