کد خبر : 1711333 | 11 مهر 1399 ساعت 00:04 | 63.7K بازدید | 2 دیدگاه

رضایی یک اخراجی گرفت، علی‌قلی پاس گل داد؛

کاوه علیه رویای صعود اروپایی شارلروا

مهاجم ایرانی شارلروا در جریان شکست تیمش مقابل لخ پوزنان یک پنالتی هدر داد.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای مرحله چهارم و پایانی پلی‌آف لیگ اروپا، تیم شارلروا که مثل تمام مسابقات گذشته‌اش از علی قلی‌زاده و کاوه رضایی در ترکیب ابتدایی خود بهره می‌برد، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در استاد دو پایس مقابل لخ پوزنان لهستان قرار گرفت.

 

کاوه رضایی در دقیقه ۲۰ با کارت زرد جریمه شد و تا پایان نیمه اول شارلروا ۲ گل دریافت کرد تا با شکست مقابل لخ پوزنان، نایب قهرمان فصل گذشته لهستان به رختکن برود.

 

1532519

 

پنج دقیقه پس از شروع نیمه دوم شارلروا فرصت خوبی برای کم کردن فاصله گل به دست آورد، اما کاوه رضایی که بهترین گلزن و پنالتی‌زن اول تیمش طی دو فصل اخیر بوده، شوت خود را به سمت چپ خود زد ولی دروازه‌بان لخ پوزنان با شیرجه بلند به گوشه دروازه آن را مهار و راهی کرنر کرد.

 

علی قلی‌زاده که در این فصل ۴ پاس گل در ژوپیر لیگ بلژیک داده، در دقیقه ۵۶ پاس در عمق دقیقی به ممدو فال داد تا این بازیکن با صاحب توپ شدن در محوطه جریمه لخ پوزنان، دروازه این تیم را باز کند.

 

1532517

 

لوموبیر ساتکا، مدافع لخ پوزنان لهستان در دقیقه ۷۷ با کف استوک روی مچ پای کاوه رضایی ضربه‌ای وارد کرد تا داور با نشان دادن کارت زرد دوم به این بازیکن، او را از زمین اخراج کند.

 

در ادامه و با وجود ۱۰ نفره شدن لخ پونان، تلاش یاران رضایی و قلی‌زاده برای زدن گل دوم و تساوی ثمری نداشت تا در نهایت شارلروا با شکست ۲ بر یک خانگی، از رقابت‌های لیگ اروپا حذف شود.

 

کاوه رضایی در حالی امشب پنالتی مهم شارلروا را از دست داد که در دیدار اخیر پلی‌آف لیگ اروپا گل صعود تیمش را در وقت‌های اضافه به ثمر رسانده بود و از سوی دیگر در ژوپیر لیگ نیز با ۵ گل زده در ۶ مسابقه یکی از برترین گلزنان محسوب می‌شود.

 

1532518

دیدگاه‌ها