کد خبر : 1711354 | 11 مهر 1399 ساعت 09:20 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: در دنیای واقعی باید گل زد تا پیروز شد

یورگن کلوپ بعد از شکست مقابل آرسنال در ضربات پنالتی از ضعف تیمش در زدن ضربات آخر انتقاد کرد.

کلوپ: در دنیای واقعی باید گل زد تا پیروز شد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول دیشب در مرحله یک هشتم نهایی جام اتحادیه انگلیس در خانه خود آنفیلد به مصاف آرسنال رفت. بازی در پایان 90 دقیقه با درخشش برند لنو سنگربان آرسنال 0-0 به پایان رسید و در ضربات پنالتی باز هم درخشش لنو باعث شد شاگردان کلوپ با نتیجه 5-4 شکست خورده و حذف شوند. یورگن کلوپ در پایان بازی از بی دقتی بازیکنانش در زدن ضربات آخر انتقاد کرد.

 

1532588

 

کلوپ که تیمش در هفته ای که گذشت روز دوشنبه همین آرسنال را 3-1 شکست داده بود در بازی دیشب تغییرات زیادی در ترکیب بوجود آورده و می توان گفت با تیم دومش روانه میدان شده بود.

 

کلوپ در پایان بازی گفت:" اگر قرار بود در زمان 90 دقیقه بازی یک تیم برنده می شد آن تیم باید ما می بودیم ولی ما در واقعیت زندگی می کنیم نه سرزمین رویاها. در واقعیت باید گل زد".

 

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" من از عملکرد تیم در بخشهای زیادی از بازی راضی بودم. ما حرکات ترکیبی زیادی داشتیم و من شاهد عملکرد مناسبی از تیم بودم. ضربات پنالتی همیشه خطرناک است و این را همه می دانند. ما تنها گل زدن را کم داشتیم. به خصوص در موقعیت‌های مهم اگر شما بتوانید ضربه آخر را دقیق بزنید شرایط بازی به کلی تغییر می کند".

 

 

دیدگاه‌ها