کد خبر : 1711355 | 11 مهر 1399 ساعت 09:40 | 18.8K بازدید | 1 دیدگاه

آرتتا: آرسنال هنوز با لیورپول خیلی فاصله دارد

میکل آرتتا بعد از پیروزی تیمش مقابل لیورپول در ضربات پنالتی گفت همچنان فاصله زیادی بین آرسنال و لیورپول وجود دارد.

آرتتا: آرسنال هنوز با لیورپول خیلی فاصله دارد

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال با هدایت میکل آرتتا دیشب به خانه لیورپول رفت تا در مرحله یک هشتم نهایی جام اتحادیه انگلیس با این تیم دیدار کند. شاگردان آرتتا در 90 دقیقه به لطف درخشش دروازه بان شان برند لنو به تساوی بدون گل دست یافتند و در ضربات پنالتی هم به یمن درخشش او موفق شدند لیورپول را 5-4 شکست داده و راهی مرحله بعدی شوند.

 

جالب اینجا است که دو تیم چند روز قبل در لیگ برتر به مصاف هم رفته بودند و در آن بازی لیورپول موفق شده بود شاگردان آرتتا را با شکست 3-1 بدرقه کند.

 

1532589

 

میکل آرتتا در پایان بازی به خبرنگاران گفت: " من از عملکرد تیمم خیلی راضی ام. بچه های ما به نظرم در این بازی استثنایی بودند. ما نسبت به بازی روز دوشنبه با لیورپول در چند مورد اشتباهات مان را اصلاح کردیم و همه چیز عالی بود".

 

سرمربی آرسنال در ادامه گفت: " در این بازی به مراتب بهتر رقابت کردیم، روحیه تهاجمی داشتیم و پرس سنگینی که از نزدیک دروازه حریف اجرا می کردیم استثنایی بود. برند لنو امشب عالی بود. برای پیروزی در آنفیلد شما به عملکرد درخشان فردی نیاز دارید و این همان چیزی بود که او امشب داشت. با این همه شکاف و فاصله بین ما و لیورپول همچنان عمیق است. ما به تلاش برای پیشرفت ادامه می دهیم و سعی می کنیم به سطح آنها برسیم".

 

 

دیدگاه‌ها