کد خبر : 1711363 | 11 مهر 1399 ساعت 11:04 | 25.6K بازدید | 1 دیدگاه

پیولی: هرگز چنین بازی‌ای ندیده بودم

استفانو پیولی سرمربی میلان بعد از پیروزی درماتیک تیمش در ضربات پنالتی مقابل ریو آوه گفت هرگز شاهد چنین شرایطی در یک بازی نبوده.

پیولی: هرگز چنین بازی‌ای ندیده بودم

به گزارش "ورزش سه"، آث میلان موفق شد در یک بازی دراماتیک که به ضربات پنالتی کشیده شد و تکلیف تیم برنده بعد از شلیک 24 پنالتی مشخص شد تا میلان در نهایت بتواند به مرحله گروهی لیگ اروپا صعود کند گفت در طول دوران حرفه ایش هرگز با چنین شرایطی روبرو نشده بوده.

 

شاگردان پیولی در 120 دقیقه وقت‌های قانونی و اضافی بازی مقابل ریو آوه به تساوی 2-2 رسیدند و زمانی که کار به ضربات پنالتی کشیده شد هر یک از تیمها 12 پنالتی به سمت دروازه حریف شلیک کرد و در نهایت این میلان بود که در ضربات پنالتی با نتیجه 9-8 به پیروزی رسیده و راهی مرحله گروهی شد.

 

1532626

 

پیولی در پایان بازی به خبرنگاران گفت: " در چنین موقعیتهایی کنترل احساسات مشکل است چون ما در یک چشم به هم زدن از شرایطی که احتمال بردمان زیاد بود وارد شرایطی شدیم که امکان باخت مان بیشتر شده بود. برای همین است که می گویند ضربات پنالتی مثل قمار است. ما توانستیم از نظر روانی کنترل خودمان را حفظ کنیم و با توجه به اینکه تیم جوانی هستیم این اصلاً کار آسانی نیست".

 

سرمربی میلان در ادامه گفت: " من هرگز چنین بازی ای ندیده بودم ولی فوتبال همین است. به نظرم ما در جریان بازی خوب عمل کردیم و تنها روی گلهای که در جریان عادی بازی دریافت کردیم خودمان مقصر بودیم و اجازه دادیم حریف غافلگیرمان کند".

 

 

دیدگاه‌ها