کد خبر : 1711380 | 11 مهر 1399 ساعت 12:45 | 37K بازدید | 0 دیدگاه

تجدید خاطرات یونایتد- پاری سن ژرمن

پنالتی تاریخی یونایتد با از خودگذشتی روملو لوکاکو

همگروه شدن منچستریونایتد و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان خاطرات جدال تاریخی این دو تیم در دو فصل پیش را زنده کرده.

پنالتی تاریخی یونایتد با از خودگذشتی روملو لوکاکو

به گزارش "ورزش سه"، همگروه شدن منچستریونایتد و پاری سن ژرمن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا باعث شده خاطرات مصاف تاریخی این دو در رقابتهای دو فصل پیش که با پیروزی دراماتیک یونایتد همراه بود زنده شده و واکنشهای زیادی به دنبال داشته باشد.

 

مارکوس راشفورد کسی که با گل کردن یک پنالتی در دقیقه 90+4 بازی برگشت دو تیم در پاریس باعث صعود یونایتد و حذف پاری سن ژرمن شده بود از جمله کسانی بود که به این اتفاق واکنش نشان داد و درباره آن پنالتی توضیحاتی ارائه کرد.

 

1532654

 

راشفورد در صحبتهای خود به ستایش از روملو لوکاکو هم تیمی وقت خود در یونایتد و ستاره امروز اینترمیلان پرداخته و می‌گوید لوکاکو که برایش حکم یک برادر را دارد آن پنالتی را به او واگذار کرده چرا که می دانسته لحظه درخشش ستاره جوان فرا رسیده.

 

1532657

 

راشفورد در صحبت‌های خود در این باره گفت: " ما در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ با PSG بازی می‌کردیم و امید خیلی کمی به صعود داشتیم چون بازی رفت را 2-0 باخته بودیم. لوکاکو برای ما دو گل زد ولی حریف هم یک گل به ما زد و وقتی 90 دقیقه تمام شده بود ما یک گل دیگر لازم داشتیم و باید در وقت‌های اضافه یک گل می‌زدیم".

 

1532655

 

ستاره منچستریونایتد در ادامه گفت: " تا اینکه در دقیقه 94 یک پنالتی به نفع ما اعلام شد. روملو رفت جلو، توپ را برداشت و به من داد. لحظه من از راه رسیده بود. روملو می‌دانست که اگر آن پنالتی را گل کنم همه نگاه‌ها به من جلب می‌شود و با اینکه خودش مهمترین نقش را در پیروزی ما داشت راحت این فرصت بزرگ را در اختیار من گذاشت. روملو هرگز از اینکه بگذارد دیگران بدرخشند ترسی ندارد. او برای من حکم برادر را دارد و من تحسینش می کنم".

 

 

دیدگاه‌ها