کد خبر : 1711396 | 11 مهر 1399 ساعت 14:08 | 110.8K بازدید | 6 دیدگاه

پایان شایعات انتقال اسدی به تیم‌های ایرانی؛

رسمی؛ ستاره تراکتور به یک تیم اتریشی رفت(عکس)

هافبک دفاعی فصل گذشته تراکتور با عقد قراردادی به زانکت پولتن اتریش پیوست.

رسمی؛ ستاره تراکتور به یک تیم اتریشی رفت(عکس)

به گزارش "ورزش سه" رضا اسدی هافبک 25 ساله و گرگانی که فصل گذشته یکی از ستارگان تیم تراکتور بود و نمایش درخشانی را در این تیم از خود به جای گذاشت، پس از حرف و حدیث‌های فراوان درباره آینده‌اش در فصل آینده فوتبالی سرانجام به فوتبال اتریش پیوست و با باشگاه زانکت پولتن به توافق رسید؛ این خبر از سوی مدیربرنامه‌های اسدی مخابره شده و قرار است هافبک ایرانی اوایل هفته آینده به اتریش سفر کند تا پس از حضور در تست‌های پزشکی، قرارداد نهایی خود را به امضا برساند.

 

زانکت پولتن یکی از 12 دوازده تیم حاضر در بوندسلیگا اتریش (بالاترین سطح لیگ فوتبال در کشور اتریش) است که در فصل جدید تاکنون 1 پیروزی، یک تساوی و یک باخت در کارنامه این تیم به چشم می‌خورد و در جایگاه چهارم جدول قرار دارد؛ الکساندر اشمیت سکان‌دار سنت پولتن است و به زودی قرار است اسدی به جمع شاگردان وی اضافه شود.

 

 

 

1532684

 

قرارداد اسدی با باشگاه اتریشی به مدت دو سال است البته که در قرارداد او بند فسخ در شرایط ارائه پیشنهاد بهتر وجود دارد؛ قرار است طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، اسدی یکشنبه عازم اتریش شود و در مراسم معارفه خود شرکت کند. پس از 10 سال است که یک بازیکن ایرانی وارد لیگ اتریش می‌شود و باید رضا اسدی چه نمایشی را از خود در تیم جدیدش ارائه دهد؟ بازیکنی که نامش در نقل و انتقالات تابستانه پیرامون استقلال هم شنیده شد اما او رسما اعلام کرد که می‌خواهد به کارش در فوتبال اروپا ادامه دهد.

 

زانکت پولتن با قدمتی ۲۰ ساله، یکی از باشگاه‌های نوپای فوتبال اتریش است که در سال ۲۰۱۶ برای اولین بار به سطح اول فوتبال این کشور راه یافت؛ مهم‌ترین افتخار این باشگاه نایب‌قهرمانی جام حذفی اتریش در فصل ۱۴-۲۰۱۳ است که مجوز حضور در مراحل مقدماتی لیگ اروپا را برای زانکت پولتن به همراه داشت.

دیدگاه‌ها