کد خبر : 1711398 | 11 مهر 1399 ساعت 14:30 | 33.3K بازدید | 0 دیدگاه

یورگن کلوپ و افشای مکالمه اش با دروازه بان آرسنال

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول می‌گوید که اصلاً از عملکرد برند لنو درون دروازه آرسنال خوشحال نشده است.

یورگن کلوپ و افشای مکالمه اش با دروازه بان آرسنال

به گزارش ورزش سه تیم لیورپول و آرسنال شب گذشته در چهارچوب جامعه اتحادیه انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه در وقت های قانونی با تساوی بدون گل خاتمه یافت؛ با این حال شاگردان یورگن کلوپ می‌توانستند در همان 90 دقیقه کار را تمام کنند اما درخشش کم نظیر دروازه بانان آلمانی آرسنال و ثبت 5 سیو توسط او مانع از این موضوع شد تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

 

 

1532676

 

 

در ضربات حساس پنالتی نیز درخشش لنو ادامه داشت و او دو پنالتی بازیکنان لیورپول را مهار کرد تا نهایتاً آرسنال به دور بعدی جام اتحادیه صعود کند و گلر آلمانی نیز مرد اول بازی دیشب لقب بگیرد.

 

یورگن کلوپ ساعت پایان بازی دیشب صحبت های جالبی را درباره نوع مطرح کرد و از مکالمه اش با او در پایان بازی پرده برداشت. سرمربی آلمانی لیورپول در این باره گفت: " بعد از بازی به او گفتم که اصلاً بابت عملکردی که ارائه داد خوشحال نیستم. او در هر دو نیمه بسیار خوب بود اما فکر می کنم که در نیمه دوم ما او را برای ضربات پنالتی گرم کردیم. واقعاً لحظات خوبی برای لنو رقم خورد."

 

 

1532686

 

کلوپ در ادامه گفت: " به‌عنوان یک سرمربی دوست دارم که به گل برسیم اما می خواهیم ببینیم که می‌توانیم موقعیت خلق کنیم. لحظات زیادی در بازی وجود دارد و برخی از آنها به کیفیت فردی مربوط می‌شود و ما نشان داده ایم که از این ویژگی برخوردار هستیم."

دیدگاه‌ها