کد خبر : 1711422 | 11 مهر 1399 ساعت 16:26 | 90.3K بازدید | 7 دیدگاه

ستاره النصر به دیدار با پرسپولیس می رسد

وضعیت ستاره مصدوم تیم النصر برای دیدار با پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه شک و تردیدهایی وجود داشت که خالد الغنام ستاره النصر بتواند تیمش را در بازی برابر پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند، حالا خبر می رسد که این بازیکن مشکلی برای همراهی تیمش در بازی با پرسپولیس ندارد. دیداری که قرار است فردا و در ورزشگاه جاسم بن حمد در دوحه  پایتخت قطر برگزار شود.


خالد الغنام در جریان دیدار روز چهارشنبه تیمش در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مقابل الاهلی مصدوم شد و روی ویتوریا سرمربی این تیم بر روی این بازیکن ریسک نکرد و برای جلوگیری از تشدید مصدومیت، در دقیقه 61 الغنام را تعویض کرد و این بازیکن جای خود را به أیمن یحیی داد.

1532710

 


اما رسانه عربی کوورا از یک منبع موثق در تیم النصر که به همراه این تیم در دوحه حاضر است اعلام کرد که الغنام روز گذشته تحت معاینه اشعه ایکس قرار گرفت و میزان آسیب دیدگی این بازیکن تعیین شد و در نتیجه این بازیکن مشکلی برای حضور در مقابل پرسپولیس ندارد.


این منبع به کوورا گفته است: الغنام آزمایشاتی را برای آشکار کردن شدت آسیب دیدگی خود انجام داده است و پس از انجام آزمایشات لازم، مشخص شد که آسیب دیدگی این بازیکن یک کشش جزئی در عضله پیوندی است. مصدومیت این بازیکن مانع از حضور او در مسابقه فردا نخواهد شد.


علاوه بر این، خالد الغنام امروز در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسولیس حضور پیدا کرد تا به نوعی نشان دهد برای دیدار فردا آماده است. مطابق قوانین AFC، تنها بازیکنانی که در دیدار تیم هایشان در ترکیب اصلی حضور دارند، می توانند به نشست خبری بیایند و در غیر اینصورت، آن باشگاه با جریمه مواجه خواهد شد.


النصر یک بازیکن دیگر به نام سلطان الغنام دارد که با 4 پاس گل، بهترین پاسور لیگ قهرمانان آسیاست که برخی از رسانه ها به اشتباه اعلام کرده بودند الغنامی که دچار مصدومیت شده، همان سلطان الغنام معروف است که این ادعا صحت ندارد و النصر دو بازیکن به نام های سلطان الغنام و خالد الغنام را در ترکیب خودش به همراه دارد.

دیدگاه‌ها