کد خبر : 1711433 | 11 مهر 1399 ساعت 17:43 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: بازگشت پولیسیچ اتفاق بسیار خوبی برای ماست

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی اعلام کرد کریستین پولیسیچ در لیست این تیم برای دیدار برابر کریستال پالاس حضور خواهد داشت.

لمپارد: بازگشت پولیسیچ اتفاق بسیار خوبی برای ماست

به گزارش "ورزش سه"، چلسی فردا در چهارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان کریستال پالاس خواهد بود. حاصل کار شاگردان فرانک لمپارد در سه بازی گذشته یک پیروزی، یک شکست و یک تساوی بوده است و حالا آنها در مسابقه فردا به دنبال پیروزی و آغاز روند خوب خود هستند.

 

 

1532721

 

 

فرانک لمپارد پیش از بازی مهم تیمش در برابر کریستال‌پالاس گفت: " این بازی برای ما بسیار مهم خواهد بود و به طور کلی هر مسابقه از اهمیت خاص خود برای ما برخوردار است. در هفته اول بازی سختی برابر برایتون داشتیم. پس از آن مقابل قهرمان سال گذشته شکست خوردیم و سپس در برابر وست برومویچ نیز اشتباهات آشکار انجام دادیم اما به تساوی رسیدیم. این مجموع کار ما در سه بازی گذشته بود و فکر می‌کنم که نیاز بیشتری به هماهنگی داریم. "

 

لمپارد درباره بازگشت کریستین پولیسیچ به لیست چلسی نیز گفت: " او در لیست ما برای بازی فردا حضور خواهد داشت اما در ترکیب اصلی قرار نخواهد گرفت. بازگشت پولیسیچ اتفاق خوبی برای ماست. از طرفی در وضعیت حکیم زیاش نیز بهبود زیادی حاصل شده اما هنوز به حضور روی نیمکت هم نزدیک نشده است."

 

 

1532723

 

 

لمپارد همچنین درباره جنگ لفظی با مورینیو در دیدار برابر تاتنهام و توصیه سرمربی پرتغالی به او گفت: " بعید می دانم که بتوان حرف هایی که کنار زمین مطرح می‌شود را به‌عنوان توصیه و نصیحت تلقی کرد. اما در عین حال کسانی هستند که بتوانند برای من این کار را انجام دهند."

دیدگاه‌ها